לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

המוניטין של עורכי דין הוא לא חיובי במיוחד. אנשים לא אוהבים אותם מכמה סיבות – הם תוקפניים, הם לוקחים עמלות והם יעשו הכל כדי להשיג את המטרה שלהם. מנגד, טוב מאוד שיש אותם לצדכם בהרבה מאוד מקרים, ובמיוחד במקרים הקשורים לשוק הנדל"ן. מחירי הדירות בישראל הם נושא חם מאוד בשנים האחרונות ונראה כי יוקר המחייה מתנקז בדיוק לאותה נקודה – למשפחה הממוצעת בישראל קשה עד בלתי אפשרי לקנות בית בישראל, וגם אם זוג מרוויח מעל לממוצע, ייקח לו כ-20 עד 30 שנים כדי להחזיר את המשכנתא. מחירי הדירות גבוהים במיוחד ביחס למשכורות הממוצעות ולכן, כל שקל קובע כאשר מחפשים למכור או לקנות דירה.

לאחר ההחלטה לעשות את הצעד המשמעותי של קנייה או מכירה של דירה, שהוא הגדול ביותר בחייו של האדם הממוצע מבחינה כלכלית, יש חשיבות גדולה לכל סעיף בחוזה המכר. יש המון סעיפים בעלי משמעות הן של מאמץ וכמובן של כסף, ועם עורך דין נדל"ן טוב לצדכם, אין ספק שתוכלו להוציא את העסקה הטובה ביותר עבורכם. עורך דין נדל"ן הוא עורך דין עם התמחות ספציפית מאוד בשוק הבעייתי הזה, כאשר הוא שם דגש על הסעיפים הבעייתיים ויודע כיצד לתמרן אותם לטובתו, וזה כלל לא משנה אם העסקה נעשית מול קבלן או מול אדם פרטי.

תחום מרתק

החשיבות של חוזה מנוסח היטב וברור, עם סעיפים לטובתו של הלקוח, היא פשוט עצומה ויכולה להסתכם בכמה אלפי שקלים בכל עסקה. אנשים רבים מבינים זאת ורוצים לחפש אחר לימודי נדל"ן במרכז על מנת להיכנס לתחום הרווחי והמרתק הזה. במכללת אורין שפלטר ניתן לקבל קורסים ייעודיים בתחום הנדל"ן, להכיר את הנושא לעומק, ולקבל את כל הכלים כדי להתפרנס מתחום שהולך והופך יותר דומיננטי עם השנים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.