לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

שינוי כיוון

מרבית ההחלטות המשמעותיות בחיים נעשות עוד בגילאי ה-20. ברוב המקרים, אנשים בוחרים את הקריירה שלהם, את בן הזוג שלהם וגם היכן יתגוררו. עם זאת, לא חסרות דוגמאות לאנשים שהתפכחו רק בשנות ה-30 לחייהם, אך כבר נתקעו עם ההחלטות מהעשור הקודם. כאשר רוצים לשנות כיוון בקריירה בגיל 30, צריך להבין שזה אפשרי, גם ללא מבחן פסיכומטרי מתיש וגם ללא תואר ארוך באוניברסיטה.

במכללת המקצועית של אורין שפלטר ניתן לקבל מסלולי לימודים בתחומים מבוקשים כמו ייעוץ משכנתאות, שוק ההון ומכירת פוליסות ביטוח, ולעבור את התקופה במהירות וביעילות. המסלולים של אורין שפלטר הם נוחים, פרקטיים מאוד וכאלו שמכינים אנשים לשוק העבודה.

תנאי הקבלה לאוניברסיטאות והמכללות משתנים מתואר לתואר ומאדם לאדם. אחד הפרמטרים הפופולאריים ביותר עבור הגופים האקדמיים הוא המבחן הפסיכומטרי, שאמור לתת תמונה יחסית מלאה על הידע וההתמצאות של כל נבחן במספר מקצועות מפתח כמו אנגלית, מתמטיקה ולשון. מדובר במבחן מאוד מורכב וקשה, וכזה שמתכוננים אליו לרוב במשך כמה חודשים. בגלל שמדובר במבחן כל כך קשה, הרבה מאוד אנשים מנסים להימנע ממנו, גם כדי לחסוך את הזמן וגם את מפח הנפש שעלול לבוא בגלל הלחץ הרב. מנגד, יש גם הרבה אנשים שבוחרים בדרכים מקצועיות שלא דורשות מבחן שכזה, ובכל מקרה, יש אפשרות שלא לעשות את המבחן ועדיין לבצע תואר ראשון. ישנם המון מקצועות רווחיים ללא תואר אשר דורשים רק לימודי תעודה או רשיון. מכללת אורין שפלטר מציעה לימודים כאלה. 

לימודים ללא תואר

כיום, אפשר אפילו להוציא תואר ראשון ללא פסיכומטרי מעל גיל 30 במוסדות האקדמיים המתאימים, והתארים הללו נחשבים ללא פחות איכותיים או טובים מכל תואר אחר. יש כמה תחומים כלכליים המעניינים הרבה מאוד אנשים, דווקא בגילאים הללו, והם כוללים ייעוץ משכנתאות, ייעוץ השקעות, ביטוחים וכיוצא בזה. אנשים אשר רוצים לבצע הסבת מקצוע בגילאים מאוחרים יותר ולא יכולים להשתעבד למבחן כמו הפסיכומטרי, יכולים לפנות למכללות מקצועיות ולהשיג הכשרה איכותית ומהירה בדרך לשלב הבא.

המקום הנכון

המכללה המקצועית הטובה והמובילה ביותר בשוק בתחום הכלכלה היא מכללת אורין שפלטר. המכללה מציגה מסלול לימודים קצר (כשנתיים בלבד) כאשר השיעורים בו נערכים בעיקר בשעות הערב ובימי שישי. כך, יכולים הסטודנטים לשמור על אורח חייהם הרגיל, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית. מעבר לכך, הסטודנטים מקבלים מידע מהמרצים הטובים והאיכותיים ביותר בארץ ואף יכולים לשדרג את לוח הזמנים שלהם, שכן כל השיעורים עולים לאתר המכללה, וניתן לצפות בהם בכל עת מהבית. הלימודים במכללה מקצועית כמו אורין שפלטר היא רלוונטית להרבה אנשים, בשלבים שונים ומשונים בחייהם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.