לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השגה של תעודת בגרות היא מאוד חשובה ומהווה את הבסיס להכשרה מקצועית בחיים האמיתיים. למרבית הישראלים יש תעודת בגרות שהגיעה אחרי 12 שנות לימוד, אך חשוב להבין שגם בלעדיה אפשר להצליח. לא לכל אחד מסתייע להוציא תעודת בגרות ולאו דווקא מקושי לימודי. יש הרבה מקרים בהם אנשים מוכשרים ואיכותיים מאוד לא הוציאו תעודות בגרות בתיכון והמשיכו לקריירות משגשגות במגוון תחומים. הדוגמה הבולטת ביותר היא כמובן זו של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, שאחרי שנים של קריירה עיתונאית ענפה, עבר לפוליטיקה וכבר היה שר האוצר בעבר.

לימודי ביטוח

יש כיום מגוון רחב של תחומים בהם אפשר ללמוד ולקבל הכשרה שאינם תלויים כלל בהשגה של תעודת בגרות. כל המקצועות הללו בדרך כלל נלמדים במכללות מקצועיות, שמעניקות ידע מזוקק ופרקטי עבור הסטודנטים, על מנת שיוכלו להשתלב בצורה מהירה ונוחה בשוק התעסוקה. זאת בניגוד לתארים האקדמאים, שמצריכים השתעבדות כללית ל-3 או 4 שנים, ונותנים הרבה מאוד חומר תיאורטי ולא רלוונטי. מבין כל התחומים בהם אפשר להשתלב ללא תעודת בגרות, בולט תחום הכלכלה והבנקאות. כאשר מבררים לגבי קורס בנקאות ללא בגרות רואים שהבחירה בתחום כלכלי במכללה מקצועית היא הדרך הנכונה והטובה ביותר. מכללת אורין שפלטר מציעה לימודים לחיילים משוחררים ומאפשרת לממן את כל הלימודים מכספי הפיקדון. 

תחומים מבוקשים

המכללה האיכותית ביותר בארץ היא מכללת אורין שפלטר, אשר מעניקה לסטודנטים שלה מסלול לימודים קצר ואיכותי של שנתיים בלבד, בשיעורים שנערכים בשעות הערב ובימי שישי, ועם תנאי קבלה שלא כוללים תעודת בגרות. במכללת אורין שפלטר אפשר ללמוד את תחום המשכנתאות המבוקש, את תחום הביטוח הרלוונטי ואת תחום ייעוץ ההשקעות בו אפשר להרוויח הרבה מאוד כסף. כאשר לומדים באורין שפלטר, אפשר לעבוד תוך כדי התואר ולצבור ניסיון, ובכך להתחיל את החיים המקצועיים מוקדם, ולהשיג יתרון על פני הרבה אנשים אחרים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.