לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

תחום הבנקאות הוא תחום מאוד מבוקש כיום בשוק. הרבה מאוד אנשים משקיעים רבות במטרה לקבל משרת קבע באחד מהבנקים הגדולים. מדובר באתגר גדול מאוד, שבדרך כלל מתחיל בצורה מאוד קשה, שכן המשכורת ההתחלתית נמוכה מאוד, ויש אי וודאות בכל הנוגע לקבלת הקבע. עם זאת, יש אלטרנטיבה מעניינת מאוד, שהיא דומה מאוד בנושא התוכן, ויכולה להיות מתגמלת ביותר, ועם תנאי קבלה נמוכים יותר. תחומי המשכנתאות, סוכנות הביטוח וייעוץ ההשקעות אלו תחומים בולטים כיום, שכדי לעבוד בהם צריך תואר מקצועי אותו אפשר ללמוד במכללה מקצועית.

הלימודים במכללה מקצועית הם קלים בצורה משמעותית מהתארים האקדמיים, וכוללים תנאים נוחים מאוד. במכללה כמו מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה כיום בתחומי הכלכלה, ניתן לסיים את המסלולים בתוך שנתיים בלבד, ואפילו לעבוד תוך כדי התואר. במכללה מלמדים מיטב המרצים בתחומים המדוברים, וניתן לקבל בה את כל הכלים כדי להיכנס לתחום בצורה חלקה. במכללה אפילו מדרבנים את הסטודנטים להתחיל לעבוד בתחום תוך כדי התואר, כדי להתחיל ולצבור ניסיון בתחום ולקבל יתרון על פני סטודנטים במכללות אחרות. במכללה תחום הלימודים של סוכן ביטוח פנסיוני מצליח במיוחד. 

עולם מגוון

תחום המשכנתאות הוא פופלארי מאוד שכן הוא נוגע כמעט לכל מי שרוצה לקנות דירה בישראל, ויש לו ביקוש. תחום הביטוח הוא מאתגר ומתגמל מאוד, וגם לו יש ביקוש רב, ותחום ייעוץ ההשקעות גם הוא מתגמל מאוד אם יודעים לעשות אותו נכון. עולם הכלכלה הוא עולם מגוון מאוד ויש לו הרבה מאוד זרועות. אין צורך ללמוד לימודי בנקאות בתואר אקדמי מפרך רק כדי למצוא את עצמכם מחכים לקביעות בבנק, כאשר יש אופציות מעניינות, מאתגרות ולא פחות רווחיות ועם תנאי קבלה קלים באופן יחסי. במכללת אורין שפלטר אפשר לקבל את ההכשרה הנכונה ולהתחיל להרוויח מהר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.