לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר מכשיר אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בעולם התעסוקה. הקורס מונה חמישה עשר מפגשים, ארבע שעות למפגש ומכיל את כל החומר התיאורטי והפרקטי הנדרש עבור עבודה בתחום. במהלך הקורס תלמדו לעומק על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק העבודה, ותתנסו בפועל בכל החישובים הנדרשים עבור בניית תמהיל המשכנתא המתאים עבור הלקוחות. כמו כן, תרכשו ידע נרחב בנוגע לכל הנושא של התנהלות מול הבנקים וניהול נכון של כלכלת המשפחה.


אנחנו מעניקים לסטודנטים שלנו ידע מקיף ויסודי הכולל גם מעין פרקטיקה עם יועץ משכנתאות בכיר. במסגרת קורס משכנתאות מתקדם תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ.

קורס יועץ משכנתאות, תנאי קבלה


קורס יועץ משכנתאות אינטרנטי במכללת אורין שפלטר מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. הקורס שלנו פתוח עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לרכוש מקצוע מבוקש, ולהתחיל לעבוד מיידית לאחר סיום הלימודים.


ייעוץ משכנתאות קורס
יועצי משכנתאות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. אבל, ניתן כמובן לעבוד כעצמאים בתחום לאחר רכישת הנסיון המתאים. לאחר סיום הקורס וכל דרישות החובה, מבחן סופי ועבודת סיכום, תקבלו תעודת יועץ משכנתאות מטעם המכללה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

הצטרפו אלינו עוד היום לקורס יועצי משכנתאות!


אל תפספסו הזדמנות להצלחה! הצטרפו אלינו עוד היום לקורס יועצי משכנתאות במכללה. הקורס מועבר במתכונת פרונטלית או דיגיטלית בהתאם לנוחיות הסטודנט. הקורס הדיגיטלי שלנו מאפשר לכם ללמוד את הקורס בזמן ובתנאים הנוחים לכם ולשלב לימודים מקצועיים עם עבודה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס יועצי משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.