לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

תחום הייעוץ הוא תחום מאוד רווחי באופן כללי, מפני שכאשר אנשים נתפסים כמומחים בתחומים מסוימים, הידע והניסיון שלהם שווה הרבה מאוד. ייעוץ משכנתאות הוא תחום מאוד מעניין, כי הוא יכול להיות רלוונטי כמעט לכל אחד מאיתנו, מכיוון שרוב המשפחות בישראל צריכות לקחת משכנתא כדי לקחת דירה. לקיחת משכנתא זה לא דבר של מה בכך, מאחר ומדובר בהתחייבות כלכלית לכמה עשורים קדימה. יש הרבה מאוד סוגי משכנתאות ודרכים להוריד את הריביות הגבוהות, אך כדי לעשות זאת יש להיעזר באנשי מקצוע, כלומר יועצי משכנתאות איכותיים. במכללת אורין שפלטר יש מחלקת השמה שעוזרת לכם למצוא עבוה בתחום ומוצאת לכם מקומות שבהם דרושים יועצי משכנתאות

ייעוץ משכנתאות יכול לעזור ולחסוך עשרות אלפי שקלים אם מסתכלים על הסכום הכללי, ומדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה מהר מאוד. היועץ יכול לעזור ולבחור את המסלולים הנכונים ולנהל משא ומתן עם הבנק כדי לנסות ולהוריד עמלות מסוימות. העבודה של היועצים היא עד כדי כך אפקטיבית, כך שחלק מהבנקים אף לא מאפשרים ליועצים לנכוח בפגישות. הדרך להפוך ליועץ משכנתאות טוב היא ארוכה וכוללת בתוכה גם הרבה מאוד ידע וניסיון, אך עם זאת, הכל מתחיל בבסיס טוב – כלומר לימודים איכותיים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, כניסה לתחום ייעוץ המשכנתאות לא כולל תואר ממכללה או אוניברסיטה, אלא לימודים במכללה מקצועית, שהם מאוד ממוקדים ומכווני מטרה.

ניהול חיים קל

המכללה המקצועית הטובה בארץ בתחום המשכנתאות היא ללא ספק מכללת אורין שפלטר. בחירת ייעוץ משכנתאות לימודים במכללה יעניק לסטודנטים קורס ייעודי בנושא, עם מיטב המרצים בארץ. במכללה מקבלים הסטודנטים את כל הכלים להצלחה בתחום, כולל לימודים בשעות הערב ובימי שישי, וליווי צמוד של הצוות האקדמי. כל השיעורים מצולמים ומועלים לאתר המכללה לנוחות הסטודנט ויותר מכך, במכללה מעודדים את הסטודנטים לעבוד בתחום ולצבור ניסיון תוך כדי הלימודים, שכן בגלל השעות הנוחות, יש אפשרות לנהל חיים מקצועיים ואישיים באופן מלא.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.