לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי משכנתאות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

צורך שנענה

במדינת ישראל יש ביקוש עצום לעבודות בתחומי הפיננסים השונים. חברות גדולות מחפשות כל הזמן אחרי סטאז'רים ועובדים זוטרים, ואף נוטות לקדם אותם ולגדול עימם עם הזמן. הצורך הזה נוצר בגלל שיש דרישה עצומה לייעוץ פיננסי בתחומי המשכנתאות. כמעט כל מי שקונה דירה בישראל צריך לקחת משכנתא והעדיפות היא שיעשה זאת באמצעות יועץ שיעזור לו לעלות על דרך המלך.

לימודי משכנתאות במכללת אורין שפלטר מכוונים אנשים אל עבר תחום הייעוץ הרווחי, בעזרת המרצים הטובים ביותר בארץ, וכן בזכות תוכנית לימודים שהיא מאוד פרקטית. בתחום הייעוץ ניתן לעבוד בתוך חברה, ואפילו בתור עצמאי, על מנת שיהיה ניתן להגדיל את הרווח ולנהל לו"ז עצמאי.

מרבית הישראלים חוסכים כל חייהם כדי כשהגיע הזמן לרכוש דירה, הם יצליחו לעמוד בתנאים הראשוניים ובהון הראשוני, ויצליחו לקחת משכנתא. כמובן שיוקר המחייה במדינה משפיע גם כאן, ולמרות החסכונות והמשכנתא, צריך קצת עזרה מההורים לפני שחותמים על חוזה מול הבנק שאורך 25 עד 30 שנים. מדובר בעסקה משמעותית מאוד, שמהווה את בסיס ההכנסות והרווחים של הבנקים, וההוצאה המשמעותית והעקבית ביותר בחייו של זוג ממוצע. עם זאת, עוד לפני שלוקחים משכנתא חשוב מאוד לדעת שיש כמה סוגים של משכנתאות, ואפשר לחסוך אלפי שקלים אם לוקחים את המשכנתא הנכונה. אם אתם מחפשים דרושים יועצי משכנתאות ללא נסיון, דעו כי המכללה שלנו יש מחלקת השמה שלמה שעוסקת בזה. 

לימודי ביטוח

כאשר לוקחים הלוואה ארוכת טווח מחזירים אותה מדי חודש עם ריביות, אך הסכומים שמחזירים משתנים בהתאם למדד, ובהתאם להסכם שנחתם עם הבנק, שכולל את סוג ההכנסות של הזוג, הערבויות והגב הכלכלי שלהם. לכן, לפני חתימה על משכנתא חשוב להיעזר באנשי מקצוע שיעזרו לנו להשיג את העסקה הטובה ביותר עבורנו – יועצי משכנתאות. במכללת אורין שפלטר תוכלו למצוא מסלול מקיף ללימודי ייעוץ משכנתא שמכיל מספר קורסים שיעניקו לכם את כל המידע והכלים הדרושים להצלחתכם בתחום. יועץ משכנתאות טוב יוכל לבחון את המצב של הלקוח, לסקור את כל האפשרויות שלו, להגיד לו כיצד לדבר עם הבנקאים ולהוריד את החזר המשכנתא בעשרות אלפי שקלים.

צורך באיכות

הצורך במשכנתא משותף כמעט לכל משפחה בישראל, ולכן יש צורך רב ביועצים איכותיים בשוק. בכל חברה גדולה כיום דרושים יועצי משכנתאות שיוכלו להתפתח ולפתח את החברה, וכדי לעזור לאין ספור משפחות שפשוט רוצות לקחת הלוואה נכונה ולשלם סכום הגיוני מדי חודש וללא ריביות מטורפות. לקיחת משכנתא היא אתגר אמיתי ועול כלכלי לא פשוט, וכדי להתמודד איתה, צריך להתייעץ עם האנשים הנכונים. יועצי משכנתאות אומנם גובים כמה אלפי שקלים בתור שכר, אך החזר ההשקעה הוא מהיר והרווח הוא פשוט עצום בראייה קדימה, אל עבר סוף המשכנתא. במכללה שלנו מחלקת השמה שלמה לתחום יועצי המשכנתאות לשירותכם באיזור השמה באתר. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.