לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שוק העבודה והתעסוקה בישראל הוא כזה שמצריך לרוב תארים אקדמיים ממכללות או אוניברסיטאות, אך לרוב מדובר בתארים מורכבים, ארוכים ולא פרקטיים עבור הרבה אנשים. כיום יש הרבה מאוד אפשרויות מקצועיות עבור אנשים שרוצים השכלה יותר מהירה, יותר פרקטית, ובהרבה מקרים גם הרבה יותר רווחית. מכללות מקצועיות יכולות להעניק הרבה מאוד יתרונות לסטודנטים, שכן הלימודים הם קצרים יותר, פוגעים יותר למטרה, ויכולים להכין אנשים הרבה יותר טוב לחיים המקצועיים. מגוון המקצועות בהם אפשר לעשות תואר מקצועי הוא אינו ענק, אך הוא הולך וגדל, ואחד התחומים הכי פופולאריים הוא תחום ייעוץ המשכנתאות.

הצורך בלקיחת משכנתא משותף כמעט לכל משפחה בישראל, כך שהצורך ברור. הבנקים, מצידם, מרוויחים את הסכומים הגדולים ביותר על משכנתאות ולכן מטפחים את התחום הזה מאוד. בתווך עומדים היועצים, שאמורים לעזור ללקוחות הפרטיים להשיג את תנאי המשכנתא הטובים ביותר. יועצי משכנתאות איכותיים יכולים להוריד עשרות אלפי שקלים מסכום הריביות המצטברות עם השנים ולהחזיר את ההשקעה שניתנה בהם בצורה מאוד מהירה. כדי להתמחות בצורה טובה בתחום ייעוץ המשכנתאות צריך לעשות זאת במקום הנכון. מכללת אורין שפלטר היא המכללה האיכותית ביותר בארץ ולאחרונה נפתח בה גם קורס יועצי משכנתאות ייעודי אשר יכול לתת את הערך המוסף לסטודנטים. תפקידו של יועץ משכנתאות הוא חשוב מאוד עבור מי שלוקח משכנתא.

קורס ממוקד

אורך הלימודים במכללת אורין שפלטר הוא כשנתיים בלבד, ולאחריו מגיעים הסטודנטים מוכנים למבחני הלשכה לניירות ערך, כאשר מעבר שלה מקנה את תעודת ההסמכה. הסטודנטים אף יכולים לעבוד בעבודות סטאז'ריות בתחום במהלך התואר, ואף ללמוד מהבית, שכן כל השיעורים מצולמים ומועלים לאתר של המכללה. הקורס החדש הוא מאוד ממוקד, עם מרצים איכותיים שיכולים לתת זווית מעניינת לנושא, ולקדם מאוד אנשים שרוצים להיכנס לתחום ולהתחיל לפתח בו את הקריירה שלהם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.