לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום ההשקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

לחסוך בצורה נכונה

יעוץ פיננסי טוב הוא משהו ששווה הרבה מאוד כסף, ולמרות שהרבה אנשים לא רואים זאת כך, זוהי למעשה השקעה טובה ואיכותית. מוציאים כסף על משהו איכותי, כדי לחסוך או להרוויח בעתיד. כך בדיוק עובד הנושא של ייעוץ משכנתאות. אין כמעט משפחות בישראל שלא זקוקים לקחת משכנתא כאשר הן רוצות לקנות דירה, ולרובן ייעוץ השקעות נראה מופרך. עם זאת, כאשר מקבלים את הייעוץ הנכון, אפשר לחסוך עשרות אלפי שקלים בראייה של עשרות שנים קדימה.

התחום הוא מבוקש, וכדי להתחיל בצורה טובה, צריך להוציא תעודת יועץ משכנתאות רשמית. המקום הטוב ביותר לעשות זאת היא מכללת אורין שפלטר, בה עובדים מיטב אנשי המקצוע בישראל, והיא מציעה מסלול לימודים ייעודי לשוק ההון, בו אפשר להתפתח וללמוד.

עולם הכלכלה הוא עולם רחב עם הרבה מאוד סוגים שונים של תחומים. לאור העובדה שבמרבית המקרים, אלו נושאים פיננסיים שנוגעים לארנק של כל אחד ואחד מאיתנו, יש ביקוש גדול לאנשי כלכלה איכותיים שיכולים לעזור בלחסוך או להרוויח כסף. אחד מהתחומים החשובים ביותר הוא תחום המשכנתאות, שנובע מהמציאות בארץ. הרבה מאוד משפחות בישראל חולמות לקנות בית ולרובן המוחלט, זה מתאפשר רק עם לקיחת משכנתא, כך שהדרישה לאנשים בתחום היא עצומה, גם בבנקים וגם מן העבר השני, בנושא של ייעוץ משכנתאות. אם מעניין אתכם לימודי משכנתאות צרו איתנו קשר עוד היום. 

ייעוץ משכנתאות איכותי יכול לחסוך לאנשים עשרות אלפי שקלים בראייה של שנים קדימה. יש הרבה מאוד שיטות כדי להוריד את הריביות והעלויות הנוספות של המשכנתא, וכדי לעשות זאת, צריך להבין בתחום בצורה אבסולוטית, לדעת כיצד להתמקח עם הבנקים וגם כיצד להבליט את היתרונות של הלקוח, לצד החבאת החסרונות שלו. יועץ משכנתאות יוכל להמליץ על איזה מסלולים לקחת, האם להמר על צמידות למדד או ללכת על דרך בטוחה יותר, לפי תנודות השוק. כדי להגיע לרמה מספיק גבוהה, יש לקבל תעודת יועץ משכנתאות מוסמך, אשר ניתן לקבל אותה רק אחרי שעוברים את מבחני ההכשרה של הלשכה לניירות ערך. הוצאת רישיון יועץ משכנתאות דרך מכללת אורין שפלטר זה פשוט מאוד.

לא לבזבז זמן

כדי להגיע מוכנים למבחנים הללו, צריך ללמוד במקומות האיכותיים ביותר. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בנושא ייעוץ משכנתאות ולאחרונה גם פתחה קורס ייעודי ואיכותי ביותר בנושא הזה בדיוק. אורך הלימודים במכללת אורין שפלטר הוא כשנתיים, והקורס הוא חלק ממעטפת אקדמית איכותית שנועדה לתת לסטודנטים מסלולים נוחים ומהירים, מבלי לבזבז זמן. השיעורים נערכים בשעות הערב ובימי שישי, ואף מצולמים ומועלים לאתר של המכללה, כך שניתן ללמוד מהבית ולהתנהל כרגיל מבחינת החיים המקצועיים והאישיים כאחד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.