לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

כל הקמת עסק מחייבת התעמקות בשאלות רבות ובקיאות של ממש בתחומים רבים - ופתיחת עסק חדש על בסיס זיכיון היא מהלך מורכב אפילו יותר. אמנם הזיכיון מקנה לבעליו נקודת פתיחה מצוינת שנשענת על ידע רב (שהצטבר ברשת), מותג חזק ומוצרים שיש להם ביקוש מוצק, אבל מצד שני עסקה זו חושפת את הזכיין לסיכונים בלתי מבוטלים. בנוסף חשוב לזכור שבאופן טבעי לרשת מזכה יש תמיד יתרון על פני הזכיינים שלה, ובהתאם קניית זיכיון מחייבת מציאת פתרונות כדי לנטרל את חוסר האיזון ולהבטיח שכל האינטרסים של הזכיין יישמרו בכל תרחיש אפשרי.

לימודי זכיינות

מכללת אורין שפלטר מציעה לכל מי ששוקל לקנות זיכיון, ולמעשה גם למי שכבר השלים מהלך דומה, ידע רחב היקף וכלים שעשויים להתגלות כבעלי ערך רב במיוחד כשנוצר קונפליקט כזה או אחר מול הרשת. גם כשהדרך המשותפת חלקה וללא מהמורות ומחסומים יש חשיבות רבה לידע ולכלים הנ"ל על-מנת למצות את הפוטנציאל הטמון בזיכיון ולייצר מצב Win-Win לטווח הארוך. במכללת אורין שפלטר תמצאו קורס זכיינות שיכין אתכם לעולם הזה בצורה הטובה ביותר. 

הידע הנ"ל מועבר במסגרת קורס ייעודי בתחום הזכיינות. תוכנית הלימודים נבנתה על-ידי מומחים מנוסים מאוד הן בליווי זכיינים מול רשתות והן בייעוץ לרשתות מזכות בענפים שונים, ומועברת על-ידי מרצים בעלי יכולות הוראה גבוהות כך שכל אחד ואחת מהמשתתפים בקורס יפיקו ממנו תועלת מרבית. משך הקורס 6 מפגשים (4 שעות כל אחד) ואין צורך בשום ידע מוקדם כדי ללמוד את כל התכנים המעשירים שיש בו. לא משנה אם אתם מחפשים קורס זכיינות אופנה או קורס זכיינות בתי קפה, הקורס שלנו הוא לכל התחומים. 

בין הנושאים הנלמדים בקורס זכיינות של אורין שפלטר: המודלים הרווחים בעולם הזכיינות כיום (זכיינות טריטוריאלית, זכיינות קלאסית, זכיינות תפעולית), קריטריונים לבחירת הרשת ממנה קונים את הזיכיון, מימון, ניהול סיכונים, משא ומתן מול רשת, גיבוש מנגנונים לשיתוף פעולה מיטבי בכל מצב, קניין רוחני, תנאי הזיכיון, התנהלות מול רשויות שונות, דיני עבודה, בקרה על תזרים המזומנים בעסק, היבטים משפטיים שונים ועוד.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.