לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ענף בתי הקפה הוא אחד התחומים שבהם רווח במיוחד קונספט הזכיינות. למעשה, כמה מהמותגים הבולטים בשוק המזון - ובהם ארומה, קפה גרג, קפה לנדוור, ביגה, רולדין - בנו את עצמם בעיקר על בסיס מכירת זיכיונות והתרחבות משמעותית לכל רחבי הארץ. על-פי מחקרים שונים בענף זה רמת הסיכון גבוהה במיוחד (בין השאר בשל מינימום נאמנות מצד לקוחות ותחרות עזה), ובהתאם זיכיון הוא בראש ובראשונה רשת ביטחון יקרת ערך.

לימודי זכיינות

בנוסף, החבירה אל רשת בתי קפה משגשגת מספק לזכיין עסק מוכן וחוסך את הצורך לבנות הכל מאפס. כשרוכשים זיכיון של בית קפה מקבלים תפריט מגובש שתואם את טעמו העדכני של הקהל הישראלי, שפה גרפית מוכרת, שם שהוא מותג, ידע רחב היקף שמאפשר להכשיר עובדים במהירות ובקלות ובאופן כללי להתנהל במקסימום יעילות, חומרי גלם במחיר נמוך בזכות הגודל של הרשת, ועוד - בסיס איתן למצבי Win-Win. קורס זכיינות מכין אתכם לעולם הזכיינות בצורה הטובה ביותר. 

יחד עם זאת כדאי לזכור שלרשת מזכה יש תמיד יתרון על פני זכייניה, בעיקר בזכות יתרון הגודל. על-מנת להוביל לאיזון טוב יותר בכל נקודת זמן ובכל סיטואציה לאורך הדרך המשותפת, חשוב להצטייד בידע ובכלים מתאימים - והמקום הטוב ביותר לרכוש אותם הוא מכללת אורין שפלטר.

קורס הזכיינות של אורין שפלטר תוכנן ונבנה במיוחד על-מנת לסייע לזכיינים למצות את הפוטנציאל של הזיכיון שרכשו. המרצים בקורס הם אנשי מקצוע בעלי בקיאות של ממש בעולם הזכיינות, ובפרט ההיבטים המשפטיים והפיננסיים, וכן בעלי ניסיון מעשי משמעותי. הקורס מורכב מ-6 מפגשים בני 4 שעות אקדמיות כל אחד, וחומר הלימוד כולל בין השאר סקירה מקיפה של עולם הזכיינות בישראל (על-מנת לסייע למשתתפים לבחור נכון רשת מזכה בהתאם להעדפות הספציפיות של כל אחד ואחת), הבנת המודלים השונים של הזכיינות, כלים לניהול משא ומתן אפקטיבי מול רשת מזכה, יצירת מנגנונים לשמירה על האינטרסים של הזכיין ועוד ידע רב בנושאי מימון, הנעת עובדים, דיני עבודה, קניין רוחני, מימון, תזרים מזומנים ועוד. קורס זכיינות מזון מכין אתכם לעולם הקשה של המזון לפני פתיחת סניף הזכיינות. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.