לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי משכנתאות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

עסקה משמעותית

כאשר מגיע הזמן לרכוש דירה, אנשים מוציאים את מיטב כספם, מקבלים קצת עזרה מההורים וחותמים על חוזה מול הבנק שלעיתים אורך 25 עד 30 שנים בדמות משכנתא. מדובר בעסקה משמעותית מאוד, שמהווה את בסיס ההכנסות של הבנקים, וההוצאה המשמעותית והעקבית ביותר בחייו של זוג ממוצע. עם זאת, עוד לפני שלוקחים משכנתא חשוב מאוד לדעת שיש כמה סוגים של משכנתאות, ואפשר לחסוך אלפי שקלים אם לוקחים את המשכנתא הנכונה. רק יועץ משכנתאות טוב יכול לשדרג את מסלול המשכנתא ולחסוך אלפי שקלים, במקביל לקבלת עמלה גבוהה.

מכללת אורין שפלטר מציעה מסלול לימודים בנושא משכנתאות ומכינה את הסטודנטים למבחני הלשכה של יועצי המשכנתאות בצורה האידיאלית.

כל סוג של תחום מקצועי דורש סוג של התמחות, ותחום ייעוץ המשכנתאות הוא אינו שונה. לרוב, מדובר בתארים אקדמאים שיש לבצע באוניברסיטה או במכללה, ובמקרים כאלו, מדובר בהשתעבדות של 3 או 4 שנים לתואר ראשון, מה שעוצר לחלוטין את החיים. עם זאת, יש מקצועות, כמו ייעוץ משכנתאות, שהתנאים המקדימים מדברים על תואר מקצועי בלבד. תואר מקצועי הוא מאוד פרקטי עבור המון אנשים שלא רוצים ללמוד דברים בתאוריה, ורוצים להתמקצע ולהתקדם. בסיום הלימודים, יש צורך לגשת למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך כדי לקבל תעודה והסמכה רשמית, וכדי להיות מוכנים, צריך ללמוד במקום איכותי. דרושים יועצי משכנתאות רבים ובמכללת אורין שפלטר מחלקת השמה שתעזור לכם למצוא עבודה בתחום לאחר הקורס. 

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ ללימודי ייעוץ משכנתאות בגלל מגוון רחב של סיבות. במכללה מלמדים מיטב המרצים בארץ, והסטודנטים מקבלים ליווי צמוד כולל מפגשים אישיים עם הצוות האקדמי אם יש בכל צורך. בקורס ייעוץ משכנתא במכללה הסטודנטים מקבלים הכוונה וייעוץ בכל הנושאים תחת תחום זה תוך שמירה על קצב אחיד בין כל התלמידים. מסלול הלימודים אורך כשנתיים בלבד, בהתאם לאינטנסיביות שבוחר הסטודנט, כאשר השנה הראשונה כוללת בעיקר קורסי בסיס, והשנה השנייה מתמקדת בקורסים ספציפיים יותר, והכנה לסטאז'. הסטודנטים מקבלים קורס ייעוץ משכנתאות ייחודי ומיוחד, אשר עוזר להם להיכנס לעובי הקורה של התחום. בנוסף, הם מקבלים עידוד לעבוד תוך כדי התואר, שכן הם פנויים בבקרים ויכולים ללמוד גם דרך המחשב, שכן כל השיעורים מצולמים. הלימודים נערכים בשעות הערב ובימי שישי, כך שהסטודנטים יכולים לשמור על אורח חיים רגיל מבחינה מקצועית, חברתית ובין אישית.

מבחן ההסמכה

במכללה מכינים את הסטודנטים ללקיחת מבחן לשכת יועצי המשכנתאות של הרשות לניירות ערך, כאשר רק לאחר שצולחים אותו, מקבלים את תעודת ההסמכה וניתן להתחיל לעבוד בתחום. המבחן הוא אינו פשוט ואחוז העוברים אינו גבוה במיוחד, אך אם מסתכלים על הנתונים של הסטודנטים של אורין שפלטר רואים שהמכללה שולחת את מרבית הנבחנים מדי שנה, ושבאופן מסורתי, אחוז העוברים שלה הוא הגבוה ביותר. לימודי ייעוץ משכנתאות במכללה הם מהנים ומקיפים. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.