לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום ייעוץ משכנתאות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

קבלת עזרה היא מבורכת בכל תחום שהוא, ובמיוחד בתחומים פיננסיים גדולים וחשובים, כמו לקיחת משכנתא. בישראל, מרבית המשפחות לא יכולות לקנות בית ללא משכנתא ארוכת טווח, ולפני שלוקחים התחייבות כלכלית כל כך משמעותית, צריך להתייעץ עם אנשי מקצוע. אנשים רבים לא מבינים שיועצי משכנתאות, על אף השכר שהם לוקחים, מייצרים רווח משמעותי בראייה קדימה, ולכן, חשוב מאוד לקחת אותם. התחום הוא גם מבוקש ורלוונטי מאוד בישראל של היום, וכאשר בוחנים כניסה לתחום של יועץ משכנתאות לימודים איכותיים הם בגדר חובה.

קורסים בביטוח

באורין שפלטר מעניקים כיום את המענה הטוב ביותר בתחום המשכנתאות, כולל לימודים פרקטיים וסטאז'ים במקומות נחשקים שלעיתים אף הופכים לעבודות במשרה מלאה.

בחירת מקצוע הלימוד הוא תמיד אתגר לא פשוט. אנשים מסיימים פרק משמעותי בחיים בדמות הצבא צריכים להחליט, אחרי כל החוויות והידע שצברו בחיים, לאיזה תחום לפנות. המטרה העיקרית היא למצוא תחום שהוא גם מאוד רווחי, אך גם מעניין ומהנה בצורה מספקת. יש הרבה מאוד אלמנטים שבאים לידי ביטוי כאשר בוחרים מקצוע, וזה כולל גם את הדרישות המקדימות, התנאים בשוק, הראייה העתידית ועוד. כאשר משקללים את כל הפרמטרים הללו, אפשר לראות שאחד התחומים המבוקשים כיום בשוק הוא תחום ייעוץ המשכנתאות.

לימודי ביטוח

 

כמעט כל מי שרוצה לרכוש דירה בישראל צריך לקחת משכנתא, והצורך הוא פשוט עצום. בישראל, זוג ממוצע לא יכול לרכוש דירה ללא עזרה מהבנק, אם כי לא מדובר בסכום קבוע או במסלול אחד שכולל בתוכו את כולם, שכן כל משכנתא היא שונה ויש תנאים שונים לאנשים שונים. כאשר הבנק מעניק משכנתא ללקוחות, הוא מבצע בדיקות רקע, אומד את היכולת של הלקוח להחזיר את המשכנתא ומעניק אופציות של כמה מסלולים, חלקם צמודי מדד וחלקם לא. כל אחד יכול לעשות סקר שוק עד אשר הוא מוצא את המסלול האידיאלי והמתאים ביותר לו, אך כדי לעשות את התהליך בצורה הטובה ביותר יש לעבוד עם יועץ משכנתאות. לימודי יעוץ משכנתאות הם טובים מאוד ויעזרו לכם לרכוש מקצוע לעתיד. 

התחום הנכון

יועץ משכנתאות איכותי יכול לכוון את הלקוח לכיוון המשכנתא הטובה ביותר, תוך כדי התמקחות על נקודות משמעותיות ובחירת המסלול הנכון ולהביא אותו למצב בו ההחזר הסופי הוא אינו גדול מדי. כמובן שיש ריביות, אך יועץ משכנתא יודע איך להוריד עלויות תוך כדי בחירת מסלולים בסיכון מינימלי, וזה מה שהלקוחות צריכים. כיום יש צורך גדול בתחום, ולכן הרבה אנשים בוחרים בתחום יועץ השקעות לימודים והולכים למכללות מקצועיות כדי לקבל את ההשכלה הטובה ביותר. במכללת אורין שפלטר תמצאו קורס ייעוץ השקעות מקיף ונרחב. אשר יאפשר לכם להכנס לעולם המשכנתאות בצורה מקצועית ביותר. 

יועץ משכנתאות לימודים 

יועצי משכנתאות עוזרים לאלפי לקוחות מדי שנה, לקבל החלטה מתאימה בנוגע להלוואה מהבנק. המסלולים השונים של הלוואות משכנתא מהבנקים, דורשים ידע מעמיק והבנה פיננסית רחבה. בהתאם לכך, רק יועצים מומחים יכולים לעזור ללקוחות לקבל את ההחלטה הנכונה. אצלנו במכללה אנחנו שמים דגש על הכשרת יועצים בעלי ידע מקיף בתחומי דעת משיקים. ידע מקצועי ומעשי המכשיר אתכם לעבודה מול לקוחות. אחד הדברים הכי חשובים אצלנו, הוא הכנה של הסטודנטים לייעוץ אישי ועבודה עם זוגות צעירים, באחד השלבים הכי משמעותיים בחיים. לימודי קורס יועץ משכנתאות דורשים רגישות מיוחדת המכוונת לטובת הלקוח. באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים, ובעזרת הניסיון המקצועי של המרצים שלנו, אנחנו מעניקים לכם את ההזדמנות להתנסות בעבודה. תוך כדי הלימודים אתם רוכשים את כל הכלים המעשיים, בשביל להתחיל עם סיום הקורס בעבודה.

מטרות מרכזיות של לימודי ייעוץ משכנתאות

במהלך הלימודים נלמד את כל מושגי היסוד במימון ובמשכנתאות. ננתח לעומק תמהיל משכנתא לדוגמא ונבדוק מהן סוגי המשכנתאות המוצעות בשוק. נלמד על סוגים שונים של לווים, ועל בניית תמהיל אופטימלי, מתאים לצרכים של הלקוח. נכין ביחד בקשה למשכנתא, באמצעות שימוש במחשבוני משכנתא. תפקיד היועץ לעזור ללקוחות, לקבל החלטה מתאימה למצב הכלכלי שלהם. בהתאם לכך, עליו לייעץ עבורם בנוגע להחזר החודשי, ולהיות תמיד עם יד על הדופק. לא לתת ללקוחות להוביל את המהלך, מבלי לבדוק לעומק את יכולת ההחזר הכספי שלהם.

אצלנו במכללה תלמדו איך להתנהל מול הגורמים המלווים, הבנקים, ומול הלקוחות. ביחד עם המרצים המעולים שלנו, כולם אנשי מעשה בעלי ניסיון רב שנים בתחום, תוכלו לקבל את כל ההכשרה המתאימה בשביל להתחיל מיידית בעבודה. אתם מוזמנים לפנות עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו בשביל לקבל פרטים נוספים.

יועץ משכנתא, מספק מטריית הגנה ללוקחי ההלוואה. ביחד עם היועץ, הלווים בודקים את האופציות השונות העומדות בפניהם. בהתאם לכך, הם בוחרים את המסלול המתאים ביותר עבור צרכי המשפחה. החסכון על תשלומי המשכנתא החודשיים הוא משמעותי ביותר. הוא מורגש בכל חודש בחודשו, כאשר התשלום החודשי יורד מחשבון הבנק. בהתאם לכך, יועצי משכנתא מובילים, מרוויחים סכומים משמעותיים על כל עסקה. יועץ משכנתא לימודים לצורך תעודה, מאפשר לכם להתמקצע באחד התחומים הכי מבוקשים כיום בשוק העבודה. יועצי משכנתאות מובילים, עובדים במסגרת הבנקים או בחברות המתמחות בתחום, ומספקים שירות מקצועי לאלפי לקוחות מדי שנה.

בשנים האחרונות, המסלולים של המשכנתא הפכו להיות עניין למקצוענים בלבד. המודעות לריבית אצל הלקוחות, הפכה לעניין מרכזי בשיקול הדעת. רבים מהלקוחות מעוניינים בייעוץ אובייקטיבי שאינו קשור לצרכים של הבנק. לכן הם פונים ליועצי משכנתא מוסמכים, לשם קבלת הדרכה ותמיכה. היועצים חייבים לדעת איך לגשת ללקוחות ואיך לטפל בכל מקרה בצורה מדויקת. כל משפחה וכל בקשה למשכנתא, היא עולם בפני עצמו. לכן עליכם להיות קשובים לצרכים של כל לקוח או לקוחה.

לימודי ייעוץ משכנתאות המסלול הבטוח להצלחה

לימודי ייעוץ משכנתאות, לומדים אך ורק במקום מוסמך לכך עם ניסיון ורזומה רב שנים. קודם כל, צריך להכיר לעומק את צוות המרצים של המכללה. אצלנו במכללת אורין שפלטר, בלימודי ייעוץ משכנתאות, אנחנו מספקים לכם לימודים ברמה גבוהה, על ידי מרצים שעובדים בעצמם בתחום. החשיבות של מרצים מנוסים בעבודה היא קריטית להצלחה.
אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם היועצת שלנו ללימודים. ביחד נעבור על כל חומר הקורס ונמצא את המסלול המתאים עבורכם. אנחנו מקיימים את הקורסים שלנו בהתאם לזמן של הסטודנטים. יש לנו קורסי ערב וקורסים מקוונים, עבור אנשים עסוקים. הבטיחו את מקומכם עוד היום לסמסטר הבא.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.