לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

עידן ה-METOO הביא איתו שינוי חשיבתי וקונספטואלי חשוב לגבי מעמד האישה. מבחינה עובדתית, נשים עדיין נמצאות בנחיתות לעומת גברים, כשהן מרוויחות פחות, נמצאות בפחות עמדות מפתח ובאופן כללי מתקשות יותר בכל הנושא של מציאת קריירה נשים מתאימה. עם זאת, הנושא הזה אמור להתאזן בשנים הקרובות, בכל התחומים, ולא רחוק היום שנקבל אישה בתור ראש ממשלה או נשיאה. כיום, כאשר אישה מחפשת קריירה מתאימה, היא לא תמיד יכולה להתחייב לתואר אקדמי ארוך, שכולל הרבה שיעורים קצת מיותרים. כאשר רוצים להתמקד ולמצוא משהו רווחי ואיכותי, תחום הביטוח הוא קורץ מאוד. קורס שוק ההון לנשים הוא קורס שמכוון לעזור להם להתקדם בקריירה. 

עבודה בתחום הביטוח טומנת בתוכה קריירה נשים מבטיחה, ארוכה, משגשגת ורווחית, אך כזו שהיא אינה דורשת מדי בשלב הלימודים. למעשה, לימודי ביטוח יכולים להיעשות במכללת אורין שפלטר במסלול מקוצר של כשנתיים בלבד, כולל סטאז' וקורסים מתקדמים. במכללת אורין שפלטר מעניקים לסטודנטים, וביניהם נשים כמובן, ללמוד בצורה מאוד משוחררת וחסרת לחץ, ואפילו מהבית, שכן כל השיעורים מצולמים. כך, יכולות נשים רבות להמשיך ולנהל את שגרת חייהן מהן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית וכלכלית, עד לקבלת התעודה.

להתקדם מהר

בסיום הלימודים, מקבלים התלמידים את האפשרות לגשת למבחני הלשכה של משרד האוצר, ולהוציא תעודה של סוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי. בשלב הבא, יכולות אותן נשים להשתלב באחת מחברות הביטוח הגדולות והמוכרות במשק, או אפילו לפתוח חברה עצמאית ולהתחיל להתנהל לבד כעוסק פטור או מורשה, בהתאם להכנסות. תחום הביטוח הוא רווחי מאוד, וכבר בגיל צעיר אפשר להתחיל להרוויח חמש ספרות בחודש. בנוסף, יש הרבה עמלות ואפשרויות של קידום בחברות הגדולות, שאוהבות לשלב נשים בצמרת, כך שבשלב מאוד מוקדם בקריירה אפשר להגיע לשכר גבוה מאוד, ועוד מבלי להוציא תואר אקדמי.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.