לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אם במאה הקודמת היו מקצועות שנחשבו כמתאימים לגברים ואחרים שמיועדים לנשים, כיום כבר ברור שברוב רובם של המקרים ההפרדה מלאכותית. בהתאם בעוד ועוד משרות איכותיות ניתן לראות יותר ויותר נשים שמביאות לידי ביטוי כישורים ייחודיים ואיכויות חדשות - ואחד התחומים שבהם הדבר בולט במיוחד הוא שוק ההון. משרות מתאימות במיוחד לנשים הן יועצות השקעות, מנהלות תיקים ומשווקות של מוצרים פיננסיים שונים. הדרך הטובה ביותר והמהירה ביותר אל עיסוקים מתגמלים אלה היא לימודים במכללת אורין שפלטר, במסלול שנקרא ייעוץ השקעות וניהול תיקים.

באופן טבעי כשעל הפרק חיפוש קורס שוק ההון לנשים השיקולים בבחירה דומים מאוד לאלה של הגברים: המטרה היא תמיד מקסימום תמורה מהלימודים ומינימום השקעה בהם, ועוד פרמטר משמעותי הוא גמישות מרבית. על הדרישות האלה עונה המסלול להוצאת רשיון בייעוץ השקעות.

לימודי יעוץ השקעות לנשים

מבחינת התמורה של לימודי שוק ההון באורין שפלטר, כל מי שבוחרת במסלול זה יכולה תוך פחות משנתיים להתקבל לתפקיד נחשק בבנק או בבית השקעות. שכרן של יועצות השקעות מתחילות ומשווקות מוצרי השקעה הוא 8,000 ש"ח בחודש (לפני עמלות ובונוסים), מנהלות תיקים בראשית הדרך משתכרות 10,000 ש"ח וכל אותן נשות מקצוע נהנות גם מסביבת עבודה תומכת ומעצימה לאורך כל הדרך. עם הניסיון עולה גם השכר החודשי ומגיע לרמות של 16,000-25,000 ש"ח ועוד אופציה שעומדת לרשות נשים בעלות רישיון לעסוק בייעוץ השקעות או בניהול תיקים היא הקמת עסק עצמאי.

צפו בוובינר זום שצילמנו, כהכנה לקורס

 

מבחינת ההשקעה הנדרשת בלימודים, כדאי לדעת שאין תנאי קבלה ושאין צורך בשום ידע קודם. בנוסף ניתן להשלים את המסלול תוך שנה וחצי עד שנתיים, בעיקר בזכות הרמה הגבוהה מאוד של המרצים באורין שפלטר ושיטות הלימוד המשוכללות. מבחינת הגמישות, כל תלמידה יכולה לבחור לעצמה את קצב הלימודים האופטימלי עבורה בהתאם לשגרת החיים שלה, כולל לשלב בקלות בין עבודה לבין לימודים ובין שני אלה לבין זמן פנוי לכל מטרה שהיא. בנוסף לקורסים לנשים, במכללת אורין שפלטר ניתן למצוא גם לימודים לחיילים משוחררים

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.