לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים ומידע אודות קורס חיתום באורין שפלטר לחצו כאן

למידע עבור לימודי חיתום צרו עימנו קשר: 074-757-9813

תחום פרקטי

אחד האלמנטים הכי חשובים במכירה של פוליסות ביטוח זהו עניין החיתום. חיתום הוא למעשה ניהול סיכונים עבור המבטח, כאשר אנשים אשר העוסקים בתחום אומדים את הסיכוי להפעלת הפוליסה אצל הלקוח. הרבה מאוד נשים שנכנסות לתחום הביטוח מוצאות את עצמן עוסקות בחיתום, מפני שיש גם עניין של אנושיות ופחות אלמנטים של מספרים יבשים. יש לא מעט מקצועות עבודה לנשים בתחום הביטוח, אך דווקא נושא החיתום הוא פרקטי מאוד. במכללת אורין שפלטר מציעים קורס חיתום ייעודי כחלק מלימודי הביטוח, אשר יכול להיות רלוונטי להרבה נשים שמחפשות את משרת החלומות שלהן.

העובדות לפיהן אפשר להיכנס לעבודה בשלב מוקדם, להתקדם ולנהל חיי משפחה במקביל, הופכות את מכללת אורין שפלטר למבוקשת מאוד בקרב נשים רבות.

ההשתלבות של נשים מוכשרות בשוק העבודה היא חשובה מאוד למדינה וגם להרבה מאוד חברות שרוצות להוכיח שהן אינן מקובעות, מיושנות וכאלו שנוטות לקדם רק גברים. השוויון בתחום זה עדיין לא הושג וגברים מרוויחים יותר, מתקדמים יותר מהר ומגיעים לתפקידים רמי דרג גם אם יש נשים באותה רמה שמתאימות גם הן לתפקיד. עם זאת, יש הרבה מאוד מקומות בהם יש נשים בתפקידים בכירים ואין ספק שהמגמה היא חיובית. כאשר בוחנים את הנושא של מקצועות עבודה לנשים צריך לראות היכן הן יכולות למצות את עצמן והיכן יש להן את הסיכוי הגדול ביותר להתקדם ולהרוויח בגדול, במקביל לנוחות.

לימודי ביטוח

תחום הביטוח הוא תחום שיכול להיות אידיאלי עבור הרבה מאוד נשים שמחפשות קריירה. ראשית, כדי להתחיל לעבוד בתחום לא צריך תואר ראשון, ויותר מכך, ניתן להשתפשף, ללא ניסיון, תוך כדי שלומדים לתואר המקצועי. התחום הוא מאוד מגוון, ויש סוגים שונים של התמחויות, נושאים ספציפיים ואף היקפי עבודה. כך למשל, אישה שרוצה להוריד מעומס העבודה ולהיות יותר בבית, יכולה לבחור בדרך של רפרנטית שעובדת בחצי משרה ומנהלת את תיקיה מהבית. אחד היתרונות הבולטים עבור נשים קשורים לאופן הלימודים, שכן המכללות המקצועיות הן נוחות מהרבה מהמכללות האקדמיות, שמצריכות השתעבדות מוחלטת לתקופה של 3 או 4 שנים. במכללת אורין שפלטר יש מגוון רחב של קורסים לנשים


שילוב מושלם

כאשר אותן נשים רוצות לבחור מכללה מקצועית, מכללת אורין שפלטר היא הבולטת בתחום. המכללה מאפשרת מסלול לימודים נוח במיוחד, שאורך שנתיים בלבד ונערך רובו ככולו בשעות הערב ובימי שישי. יתרה מכך, כל השיעורים מועלים לאתר המכללה וישנה אפשרות ללמוד לחלוטין מהבית, מה שמאפשר שמירה על אורח חיים רגיל לחלוטין מבחינה אישית. בנוסף, במכללה מעודדים יציאה לעבודה בתחום תוך כדי התואר, כך שאפשר לקבל ניסיון ממשי בשלב מוקדם.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.