לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

גברים רבים משתחררים מהצבא ומתחילים לחפש את עצמם מבחינת הקריירה. לא פשוט לבצע בחירה בה צריך לדבוק לכל כך הרבה שנים, ואנשים לא ממהרים לקבל את ההחלטה. לעיתים, האלטרנטיבה היא נסיעה לחו"ל או עבודה בעבודות מזדמנות כדי להתפרנס עד התחלת הלימודים. עם זאת, יש בחירות שיכולות להיות פרקטיות בכל שלב בחיים, ויכולות לעזור ללא קשר לבחירת הקריירה הסופית. בבחינת הנושא של מקצועות עבודה לגברים ניתן לראות כי תחום הביטוח יכול להיות אידיאלי עבור הרבה מאוד אנשים שמחפשים נוחות, שכר גבוה וגמישות בסוג העבודה.

לימודי ביטוח

העבודה בביטוח היא אינה רק בתור סוכן במשרה מלאה, ויש הרבה מאוד תפקידים שאפשר למלא, אפילו במשרה חלקית, כדי להרוויח מהתחום. אין כל ספק שהשכר בתחום הביטוח הוא גבוה ביחס לתחומים האחרים וזאת מבלי להחשיב את העמלות, הבונוסים והתנאים הנאים שמקבלים העובדים בחברות הביטוח הגדולות. חשוב לדעת שכדי לעבוד בתחום הביטוח לא צריך תואר אקדמי ארוך, אלא תואר מקצועי ממוקד, בתואר שאורך כשנתיים בלבד. במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בתחום הביטוח בישראל, תוכלו להיכנס למסלול לימודים של שנתיים, שנערך בערב ובימי שישי ובנוסף, תוכלו ללמוד גם מהבית, שכן כל השיעורים מצולמים ומועלים לאתר המכללה. אם אתם רוצים להצליח ומחפשים עבודה רווחית ללא נסיון, במחלקת ההשמה של המכללה שלנו יוכלו לעזור לכם.

אפשרויות רווח

האפשרות ללמוד במקביל לשמירה על שגרת חיים נורמאלית היא חשובה להרבה מאוד אנשים שרוצים לעבוד כדי לממן את עצמם וכמובן להתפתח גם בתחום הזוגי והמשפחתי. מסלול הלימודים במכללת אורין שפלטר מאפשר זאת ובנוסף, מציג שורת מרצים מרשימה ומערכת פדגוגית שעובדת סביב השעון למען הסטודנט. הכניסה לתחום הביטוח היא די קלה, שכן יש דרישה עצומה לעובדים הן בתפקידים הזוטרים וההתחלתיים וגם בתפקידים הבכירים יותר. ניתן גם לפתוח חברה עצמאית ואפשרויות הרווח הן עצומות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.