לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים אודות מסלול לימודי ייעוץ השקעות לחצו כאן

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

ללמוד במקום הנכון

המרדף אחרי הכסף לעולם אינו נגמר, מפני שאנשים רוצים חיי נוחות. השאיפות מתחילות מוקדם ויש אנשים שהאמביציה מובילה אותם לחפש עבודה רווחית למרות שאין להם ניסיון, מאשר לעבוד בעבודות שטחיות או שירותיות. התחום הטוב ביותר אליו אפשר להיכנס ללא ניסיון הוא תחום הכלכלה. יש צורך גדול בעובדים בתחומי הייעוץ הכלכלי, מכירת הפנסיות והמשכנתאות, וכדי להיכנס בשלב מוקדם, צריך ללמוד במקום הנכון.

מרצה לביטוח

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הכלכלה והיא מציעה מסלולי לימוד פרקטיים וייעודיים אשר עוזרים לסטודנטים להיכנס לתחום עוד בשלב ההכשרה. באורין שפלטר מציגים אנשי מקצוע איכותיים המעבירים את השיעורים וכן מעטפת טכנולוגית נרחבת למתן שירות טוב יותר לסטודנט.

כשמחפשים משרה שמציעה שכר גבוה, במרבית המקרים אחד התנאים ההכרחיים הוא ניסיון ואפילו משמעותי. לכאורה מדובר במלכוד, שכן קשה לצבור ניסיון אם כל התפקידים האיכותיים אינם רלוונטיים למי שנמצאים רק בתחילת הדרך - אבל ישנן גם משרות איכותיות שאפשר להתקבל אליהן מיד עם השלמת הלימודים הרלוונטיים. דוגמה מצוינת של עבודה רווחית ללא ניסיון היא ייעוץ השקעות, ועוד דוגמאות הן שיווק השקעות וניהול תיקים.

לימודי תעודה שוק ההון

השכר ההתחלתי במשרות אלה הוא 8,000-10,000 ש"ח לחודש (לפני עמלות ובונוסים). כשצוברים ניסיון המשכורות תופחות ומגיעות לרמה של 16,000-25,000 ש"ח, ובכל מקרה ישנם גם תנאי עבודה מצוינים במקום כמו בנק או בית השקעות. עוד אופציה היא לפתוח עסק עצמאי לייעוץ השקעות או ניהול תיקים, כשבמקרה זה ההכנסות עשויות להיות גבוהות אף יותר מהמשכורות של אנשי המקצוע השכירים.


רונן נחמיאס - מנהל המכללה, רכז מגמות ומרצה בכיר בחברה בקורסים מקצועית א' ומקצועית ב'

על-מנת לעסוק באותן עבודות רווחיות ללא ניסיון נדרש רישיון. את הרישיון מעניקה הרשות לניירות ערך למי שעובר מבחנים בכלכלה, חשבונאות, דיני ניירות ערך ואתיקה, מימון וסטטיסטיקה, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים (על-מנת לקבל רישיון ייעוץ או שיווק השקעות אין צורך לעבור את המבחן האחרון אלא רק את 5 הראשונים). במכללת אורין שפלטר מוצעים קורסי הכנה לכל המבחנים הנ"ל. את קצב הלימודים קובע כל תלמיד לעצמו, וניתן להשלים את המסלול כולו גם תוך שנתיים (כולל סטאז' שאותו אפשר להתחיל אחרי שמצליחים ב-4 המבחנים הראשונים). אחוזי ההצלחה הגבוהים של תלמידי אורין שפלטר בכל המבחנים הם תוצאה של הניסיון הרב של המרצים, שמתמחים בהוראה ובפרט בהכנה למבחני הרשות לניירות ערך. עוד גורם בהצלחה - וגם ברמה הגבוהה של בוגרי אורין שפלטר, כך שבנקים ובתי השקעות שמחים תמיד להעסיק אותם - הוא התרגול הנרחב, בין השאר באמצעות השאלות הרבות שמופיעות באתר האינטרנט שמלווה את הקורס. לימודי ניהול תיקים וייעוץ השקעות יכולים להבטיח עתיד מצליח למי שיתמיד וישקיע -   יעבוד בתחום. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.