לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום ההשקעות והביטוחים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

בחירה גורלית

הבחירה במקצוע לחיים מורכבת מהרבה מאוד אלמנטים, כאשר בראשן גם הנושא הכלכלי. אנשים רוצים להיכנס לתוך מקצועות לימוד רווחיים על מנת לעבוד במקצועות בהם משלמים הרבה כסף, על מנת לייצר הכנסה גדולה יותר עבורם וחיים טובים יותר עבור המשפחה. אין כל ספק שהמקצועות שעוסקים בפיננסיים הם מקצועות רווחיים יותר באופן יחסי מההיצע בישראל ולכן, הרבה אנשים רוצים להיכנס אליהם. מכללת אורין שפלטר מציעה מספר מסלולי לימוד איכותיים בתחומי הביטוח, שוק ההון וההשקעות, והיא שולחת לא מעט אנשים אל תוך מקצועות איכותיים, מכובדים, ובעיקר כאלו שמשתלמים מאוד.

השיעורים נערכים בשעות הערב, והקמפוסים של המכללה, בתל אביב ובחיפה, הם נגישים מאוד למגיעים בתחבורה ציבורית וברכבים פרטיים כאחד.

הטבע האנושי מנחה אותנו לחפש את הרווח הגדול ביותר עבור הטרחה הקטנה ביותר, ואין שום דבר פסול בכך. הרצון למצוא מקצוע שיספק גם רווח גדול וגם מספיק זמן איכות עם המשפחה והחברים הוא גדול, ויש להתחשב בכך כאשר בוחרים קריירה לחיים. המציאות בישראל היא שרוב המקצועות הם די דורשניים והאנשים עובדים יחסית עד שעות מאוחרות, עבור שכר שהוא בינוני בהתאם ליוקר המחייה. עם זאת, כאשר בוחנים מקצועות לימוד רווחיים רואים כי תחום הביטוח מביא איתו הרבה מאוד יתרונות בשלל אלמנטים. לימודי ביטוח מאפשרים לכם לקבל מקצועות רווחיים ללא תואר.

לימודים בשוק ההון

היתרון הכי בולט בעבודה בתחום הביטוח הוא השכר. אנשים שנכנסים לתחום מגלים במהרה כי השכר גבוה מהשכר הממוצע במשק, גם בתפקידים ההתחלתיים, וישנה גם אפשרות להוסיף לשכר באמצעות בונוסים ועמלות על מכירות של פוליסות. בתחום יש גם הרבה אפשרויות קידום אם עובדים בחברה גדולה, ויש אף אפשרות לפתוח משרד לבד. היתרון השני הוא חלוקת העומס, שכן אנשים שרוצים להקדיש יותר זמן למשפחה ולאלמנטים אחרים בחיים, יכולים לעסוק במקצוע בצורה צדדית או באמצעות עסק עצמאי עם מספר שותפים. היתרון השלישי, שהוא ללא ספק יתרון משמעותי מאוד, הוא מסלול הלימודים.

מיטב המרצים

בניגוד לדעה הרווחת, כדי לעסוק בביטוח לא צריך תואר ראשון, אלא תואר מקצועי. המכללה הטובה ביותר בישראל בענייני ביטוח היא ללא ספק מכללת אורין שפלטר, שמאפשרת מסלול לימודים של שנתיים בלבד, שבסופו ניתן לגשת למבחני הלשכה של משרד האוצר ולסיים עם תעודת סוכן ביטוח אלמנטרי או פנסיוני. המסלול הוא נוח מאוד, ונערך בשעות הערב ובימי שישי ומעבר לכך, ניתן ללמוד מהבית שכן כל השיעורים מצולמים. במכללה נמצאים מיטב המרצים בארץ וכאשר מסתכלים על הנתונים של מבחני הלשכה של משרד האוצר, רואים כי אחוז העוברים הגבוה ביותר הוא של אורין שפלטר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.