לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הכלכלה והפיננסיים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

המרדף של אנשים אחרי כסף וחיים טובים יותר גורם להם לנסות אפיקים חדשים של הכנסות. האפשרות לייצר הכנסה נוספת קורצת להרבה אנשים ויכולה לבוא מכל מיני כיוונים. מבין כל האפשרויות, הבטוחות והנפוצות ביותר הן פתיחת עסק חדש או השקעות בשוק ההון. בכל מקרה, כדי לעשות זאת בצורה נכונה, צריך הכשרה כלכלית או סיוע מאיש מקצוע. התחומים הללו הם רווחיים מאוד ולכן, אנשים מעוניינים להיכנס אליהם במהרה, ובצורה טובה.

קורסים בביטוח

במכללת אורין שפלטר מציעים מסלולים רבים של הכשרות פיננסיות, אשר יכולות לשפר את ההכנסה החודשית, וזאת בעזרת תוכן איכותי ומסלולי סטאז' שנותנים את הערך המוסף. בסופו של דבר, יוצאים עם כלים של ממש לעולם הפיננסי האמיתי.

משפחות רבות מתקשות מבחינה כלכלית ומחפשות את הדרך לייצר הכנסה נוספת מבלי להשפיע יותר מדי על המשפחה. יוקר המחייה בישראל הוא בעייתי, וללא הכנסה נוספת שתעזור בניהול השוטף של משק הבית, אנשים רבים נקלעים לחובות, לוקחים הלוואות ונכנסים למעגל כלכלי שלילי שקשה מאוד לצאת ממנו. יש כמה דרכים לייצר הכנסה נוספת אך רובן כוללות שעות עבודה קשות או התעסקות גדולה מדי. עם זאת, אפשר למצוא את דרך המלך אם בוחנים את הנושא לעומק, ורואים שבתחום כמו תחום הביטוח, אפשר להרוויח לא מעט, עם מאמץ קל יחסית. עולם הביטוח מאפשר הגדלת הכנסה לשכירים.


לימודי ביטוח

עבודה בתחום הביטוח היא אפשרית גם ללא תואר אקדמי, כשהלימודים הם מקצועיים ונעשים במכללות ייעודיות. העובדה שהביקוש לסוכני ביטוח, רפרנטים ואנשי מכירות בתחום הביטוח הוא כל כך גדול, הן מצד החברות והן מצד משרד האוצר, גורם לכך שהרבה מאוד אנשים מחליטים להיכנס לתחום ולעבוד בו בצורה חלקית, אפילו מהבית. הלימודים במכללות המקצועיות, דוגמת מכללת אורין שפלטר, שהיא המובילה בתחום, הם נוחים מאוד. באורין שפלטר מציעים מסלול לימודים נוח מאוד, שאורך שנתיים בלבד, עם קורסים בשעות הערב. הסטודנטים של אורין שפלטר מגיעים מוכנים בצורה אידיאלית למבחני הלשכה של משרד האוצר, וחלקם אף מתחילים לעבוד בתחום, בתפקידים זוטרים, עוד במהלך התואר.

לחסוך כמה שיותר

אנשים שרוצים לייצר הכנסה נוספת, כאשר הם מרוצים מהעבודה המרכזית שלהם, בהחלט יכולים להיכנס לתחום הביטוח ולהתחיל לעבוד בצורה צדדית בתחום שהוא רווחי מאוד, לא תובעני מדי ואף כזה שמאפשר פתיחת עסק עצמאי קטן. כל משפחה יכולה להסתדר בצורה מצוינת עם עוד כמה אלפי שקלים בחודש, שיאפשרו לה להתנהל בשוטף, לחסוך קצת כסף בצד לדברים חשובים ואף להתפנק מדי פעם עם מותרות, מתנות, פינוקים וחופשות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.