לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום שוק ההון צרו עימנו קשר: 074-757-9813

מטרת העל של כל אדם עובד היא להגדיל את ההכנסה שלו. בתור שכיר, האופציות הן די מוגבלות, ואפשר פשוט לעבוד קשה יותר, לנסות להרוויח עמלות (היכן שאפשר) ולבקש העלאה מהבוס. עם זאת, הגדלת הכנסה לשכירים יכולה להיעשות גם בדרך חיצונית, דרך השקעות בשוק ההון. כל אחד יכול להיכנס לנושא ההשקעות בבורסה ולנסות את מזלו, אם כי האידיאל הוא להיכנס עם הידע הנדרש, על מנת לנצל את השוק לטובתו.

מרצה לביטוח

במכללת אורין שפלטר מעניקים קורסים שונים ומגוונים בנושא שוק ההון, ואף מסלולי לימוד ייעודיים שכוללים סטאז'ים בחברות ההשקעות הגדולות בישראל. רק כך אפשר לקבל את כל המידע הרלוונטי בתחום, ולהשתפשף בתחום בו צריך המון ניסיון כדי להצליח.

כל אחד מאיתנו משקיע רבות בעבודה שלו כדי להצטיין ולפרוח, אך בעיקר כדי להתקדם ולהשתדרג מבחינה כלכלית. ניהול משק בית בישראל הוא קשה מאוד בישראל ויוקר המחייה נותן את אותותיו בכל תחום של החיים. לאור העובדה שקשה מאוד להתנהל עם משכורת ממוצעת אחת, חשוב מאוד לדעת איך למקסם את השכר החודשי, ולבחור תחומים בהם אפשר להרוויח קצת יותר. מבחינת כדאיות, רווחיות, תנאים מקדימים ותנאי עבודה, אין ספק שעבודה בתחום הביטוח היא בחירה נהדרת עבור אנשים שרוצים להרוויח משכורת טובה ואף לשדרג אותה לעיתים קרובה.

עבודה בשוק ההון ללא נסיון

כאשר בוחנים נתיבים של הגדלת הכנסה לשכירים רואים כי הדרך הטובה ביותר להוסיף קצת כסף למשכורת היא באמצעות בונוסים ועמלות. יש הרבה תחומים בהם אפשר להרוויח כסף טוב דרך מכירות והצטיינות מול לקוחות, אם כי בתחום הביטוח יש יתרונות נוספים. כדי להיכנס לתחום הביטוח, לא צריך ללמוד לתואר ראשון, אלא רק לתואר מקצועי, במסלול שאורך בדרך כלל כשנתיים. הלימודים במכללות המקצועיות הם אינם דורשניים במיוחד, ובדרך כלל, נערכים בשעות הערב ובימי שישי. מגדילה ועושה מכללת אורין שפלטר, שמצלמת את כל השיעורים, מעלה אותם לאתר, ומאפשרת לתלמידים ללמוד דרך המחשב, מהבית, מבלי להגיע למכללה כלל. למרות זאת, התנאים במכללה מעולים, המרצים מהשורה הראשונה והחוויה הפדגוגית היא מושלמת. אם אתם מחפשים הגדלת הכנסה על ידי מקצוע עם הכנסה גבוהה, אין ספק שביטוח זה התחום שלכם. 

להצטיין ולהרוויח

תחום הביטוח יודע לתגמל את העוסקים בו, שמרוויחים לרוב גם שכר קבוע וגם עמלות על מכירות ופעילויות נוספות. למעשה, העובדים מקבלים תנאים נוחים, ניתן לעבוד בהרבה מקרים גם מהבית, והתגמול הוא עצום, אם יודעים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. כדי להצטיין, חשוב ללמוד במכללה טובה דוגמת אורין שפלטר, כדי לדעת לבצע את התהליכים נכון ולהגדיל את הרווחים שעושים בעבודה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.