לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוחים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

לעבודה בתחום הביטוח יש כמה אספקטים שונים, כאשר אחד החשובים בהם הוא הנושא של חיתום והנפקות שיכול לעשות הבדל משמעותי בנושא של רווח למבטח וערך למבוטח. עבודת החיתום היא למעשה עבודת איסוף המידע הרלוונטי והערכת הסיכונים מכיוונו של המבוטח. אנשים העובדים בתחום חייבים להיות יסודיים ועם אלמנטים של יחסים בינאישיים טובים כדי להצליח ולהוציא את המידע הנכון. עבודת החיתום היא מבוקשת מאוד ומתגמלת בחברות הביטוח וכדי לקבל את ההכשרה הנכונה ביותר בתחום, צריך לפנות למקום הטוב ביותר – מכללת אורין שפלטר.

קורסים בביטוח

מסלול הלימודים של המכללה המקצועית הוא ברמה גבוהה וכולל גם קורסים ייעודיים שעוזרים לקבל את כל הכלים לעבודה איכותית בתחום החיתום וההנפקות.

הענקת פוליסת ביטוח ללקוח כוללת תהליך מורכב מאוד עם הרבה מאוד אלמנטים ומשתנים שמשפיעים על אופי הפוליסה ועל התשלום של המבוטח. לא כל מבוטח מקבל את אותם תנאים, וזו בהתאם לרמת הסיכון שתופעל הפוליסה, מבחינת חברת הביטוח. תהליך החיתום הוא למעשה זה שאמור לקבוע באילו תנאים תינתן הפוליסה, כולל גובה הפרמיה, היקף הכיסוי וכו'. החיתום מהווה אומנות של ממש בתחום הביטוח ויש ללמוד את הנושא לעומק מפני שמדובר בנושא שמשלב בין פן מקצועי לפן בין אישי.

כל הנושא של חיתום והנפקות חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע, מפני שהלקוח חייב להרגיש שהוא מקבל עסקה טובה במחיר טוב, אך מנגד, העסקה חייבת להיות רווחית גם לסוכן הביטוח ו/או לחברת הביטוח אותה הוא מייצג. במכללת הביטוח של אורין שפלטר ניתן דגש מיוחד לתחום החיתום, לרבות קורסים ספציפיים והרצאות מפי מומחים בתחום. התמחות בנושא של חיתום והנפקות היא מאוד פרקטית לאור הביקוש הרב למומחים בחברות הביטוח. לימודי הביטוח יכולים לגלוש לכמה כיוונים, כאשר שני הכיוונים הבולטים הם התחום הפנסיוני והתחום האלמנטרי, אם כי תחום החיתום וההנפקות הוא משותף לכל סוכן ביטוח שהוציא אי פעם פוליסה. התחום החיתום ניתן לעבוד בחיתום אלמנטרי, חיתום עסקי וחיתום בתחום הפנסיוני. 

תהליך ארוך ומבוקר

הכדאיות של הנפקת פוליסת ביטוח היא נקודת המפתח של סוכן. יש לבדוק את כל הפרטים הרלוונטיים לגבי המבוטח, לנתח היטב את ההיסטוריה שלו, הן מבחינה רפואית והן מבחינה אישית ולראות מה גובה הסכום שיש לבקש. כל התהליך צריך להתבצע בצורה נעימה, תוך כדי תקשורת בין אישית שעלולה לקחת זמן. לכן, חשוב לדעת על אילו נקודות ללחוץ, מה כדאי להגיד וממה כדאי להימנע וכמובן לקבוע סכום תקרה וגג עוד בטרם הפגישה. רק כך אפשר להתנהל נכון מבחינת רווחיות לחברת הביטוח.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.