לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי צרו עימנו קשר: 074-757-9813

צבירת ניסיון

חברות הביטוח בישראל הן מאוד דומיננטיות ומהוות כוח כלכלי חשוב מאוד. כיוצא מכך, הדרישה לעובדים היא עצומה, שכן החברות הללו נותנות שירות לרוב המוחלט של אזרחי ישראל. בניגוד להרבה מאוד תחומים, בחברות הביטוח מאפשרים להרבה מאוד אנשים חסרי ניסיון להיכנס לתפקידים זוטרים כדי לצבור ניסיון. בין אם מדובר בביטוח האלמנטרי או הפנסיוני, הרבה מאוד צעירים מצליחים להשתחל לחברות ולעלות בהיררכיה בצורה מהירה.

במכללת אורין שפלטר אפשר ללמוד במסלולים ייעודיים בנושא הביטוח, ויתרה מכך, במכללה עוזרים לסטודנטים להיכנס לעבודה בחברות הללו, עוד במהלך התואר, ובכך לחסוך זמן חשוב ולהשיג יתרון על פני סטודנטים במכללות אחרות. בנוסף, החברות הללו מעודדות קידום מבית, כך שלאנשים יש סיכוי טוב למצוא עצמם בתפקידים בולטים כבר בגילאים צעירים.

שוק הביטוח בישראל הוא גדול ויותר מכך, הוא הולך ומתפתח. יש מספר חברות גדולות ומוכרות ולצידן, הרבה מאוד חברות בינוניות ואפילו חברות קטנות ועצמאיות. החברות הולכות וגדלות וצריכות עוד ועוד עובדים כדי למלא את הצרכים שלהן. הצורך בפוליסות לעולם לא נגמר, כשאנשים חייבים לבטח את עצמם בחלק מהמקרים, ורוצים בפוליסות מקיפות במקרים אחרים. התעסוקה בעולם הביטוח היא מאוד מגוונת, ולא רק סוכנים עובדים בחברות הגדולות, אלא גם רפרנטים, מנהלי תיקים, אנשי מכירות ועוד. התפקידים הזוטרים הם אולי לא זוהרים, אך הם מאפשרים ללמוד את העסק לעומק, ולכן הרבה אנשים מעדיפים לעבוד בהם במהלך הלימודים.

עבודה בשוק ההון ללא נסיון

מחלקות חברות ביטוח דרושים מחפשות עובדים בכל המעמדות, כולל אנשים ללא ניסיון שמתחילים את דרכם במכללות המקצועיות. כדי לעבוד בתחום הביטוח אין צורך בתואר ראשון, אלא בתואר מקצועי אותו אפשר לרכוש במכללה ייעודית. החשיבות של בחירת המכללה הנכונה היא גדולה, ומבין כל האופציות, האופציה של אורין שפלטר עולה על כולן. במכללת אורין שפלטר מעניקים לסטודנטים את כל התנאים להצליח בתחום, וזה מתחיל מהמרצים הטובים בישראל, דרך שיעורים פרקטיים ונכונים ועד תוכנית לימודים מותאמת לאנשים שרוצים לעבוד בתחום במקביל. אם אתם רוצים לדעת כמה מרוויח סוכן ביטוח פנסיוני לפני שאתם מתחילים לעבוד בתחום, בדיקה קצרה תראה לכם שזה משתלם. 

לממן ולחיות

תוכנית הלימודים באורין שפלטר אורכת רק כשנתיים, והשיעורים נערכים בערב או בימי שישי. כך, יכולים הסטודנטים להמשיך בשגרת חייהם, בין אם זה לנהל חיי משפחה, לעבוד בעבודה בתחום, או בתחום אחר לחלוטין. מכללה אורין שפלטר מעודדת עבודה בתחום תוך כדי הלימודים מתוך הבנה ששיעורים מעשיים הם השיעורים הטובים ביותר. השכר הוא נהדר ובהחלט אפשר לממן את התואר כאשר מצליחים למצוא עבודה מתאימה בתור רפרנט או מנהל תיקי לקוחות, שאלו, אגב, תפקידים שאפשר למלא גם בחצי משרה, ואפילו מהבית.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.