לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בכל קריירה צריך להתחיל ממקום נמוך יחסית, ולרוב, ההתחלה היא קשה ומאתגרת. אנשים מקבלים תפקידים זוטרים ולא מהנים עם משכורת נמוכה, וצריכים להוריד את הראש ולעבוד קשה כדי להתקדם. לעיתים, כל המאמץ הזה לא נושא פרי ונוצר הרבה תסכול כאשר צריך לחשב מסלול מחדש. אם יש תחום אחד בו התפקיד הזוטר הוא בעל משמעות, מאתגר ומתגמל זהו תחום הביטוח. בכל חברת ביטוח יש רפרנטים שתפקידם לעשות את ה"עבודה השחורה" של עבודה מול ספקים, ניהול של תיקים, הנה"ח, גבייה, שמאים ועוד, אך זוהי העבודה המושלמת ללמוד ממנה. אם אתם שואלים את עצמכם מה עושה רפרנט ביטוח? וחושבים שאתם מתאימים גם לעבוד בתחום, במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד את התחום ולמצוא עבודה עם מחלקת ההשמה שלנו. 

לימודי ביטוח

הרפרנטים למעשה נוגעים בכל נדבך של העבודה של סוכן הביטוח, ויכולים לקחת הרבה מידע, ולצבור ניסיון על מנת לעבור הלאה לשלב הבא. יתרה מכך, בתפקיד הרפרנט ניתן לעבוד בחלק מהחברות גם בתור סטודנט ובחצי משרה. יש אפילו חברות ששוכרות רפרנטים שעובדים מהבית, כך שהתחום הוא מאוד נוח לאנשים שמחפשים קריירה משמעותית, רווחית, ונוחה באופן יחסי. הרפרנטים מרוויחים היטב, בטח לאור האלטרנטיבות הקיימות בשוק, ויותר מכך, יכולים לעשות זאת תוך כדי לימודים ובכך לממן את עצמם ולהצליח להתנהל בצורה טובה מבחינה כלכלית. המקום הכי נכון ללימודים בתחום הביטוח הוא מכללת אורין שפלטר, שמעודדת עבודה תוך כדי המסלול.

לבחור נכון

במכללת אורין שפלטר שמים את הסטודנטים לפני הכל ומציגים מסלול לימודים מקוצר של כשנתיים בלבד, שנערך רובו ככולו בשעות הערב ובימי שישי. יותר מכך, כל השיעורים במכללה מצולמים ומועלים לאתר, והסטודנטים יכולים ללמוד לחלוטין מהבית. החברות הגדולות יודעות לחפש דרושים רפרנט ביטוח במכללה ואף מעניקות את האפשרות לשלב בין שני הדברים. למרות העומס והלחץ, מדובר בתחום בו אפשר גם ליהנות משכר גבוה, ואפילו מזמן עם המשפחה. רק צריך לדעת לבחור נכון.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.