לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

רפרנט הינו מקצוען בתחום הביטוח העוסק בייעוץ והכוונה ללקוחות בנושאי ביטוח. הרפרנטים הם החוליה המקשרת בין הלקוחות לבין חברות הביטוח, והם מסייעים בתהליכים שונים כמו בחירת מדיניות ביטוח מתאימה, ניהול תביעות ביטוח וטיפול בפניות לפי הצורך.


רפרנט ביטוח הוא האדם המקצועי האחראי על כל הטיפול בפניות של לקוחות, כולל ניהול תקין של המשרד. הרפרנטים אחראים על כל הבירוקרטיה המשרדית ועל עזרה שוטפת לסוכני הביטוח בעבודתם היומיומית. כמו כן, רפרנט ביטוח מסייע במגוון תהליכים, כולל בחירת מדיניות ביטוח, טיפול בתביעות ביטוח והתמודדות עם תהליכי פיצויים. מדובר באחד התפקידים המאתגרים והחשובים ביותר בכל חברה וסוכנות ביטוח. בהתאם לכך, רפרנט ביטוח הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה.

מה עושה רפרנט ביטוח

מעוניינים לעבוד כרפרנטים בתחום הביטוח?

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס רפרנט ביטוח כללי ייחודי עבור רפרנטים בתחום הביטוח הכללי. עולם הביטוח האלמנטרי כולל ביטוחי רכב, דירה, עסקים, וביטוחים רבים נוספים. במסגרת הקורס תלמדו על כל סוגי הביטוח האלמנטרי ותרכשו ידע נרחב בנוגע לניהול משרד ביטוח.


מטרת הקורס היא להכשיר אתכם לעבודה מקצועית בחברות וסוכנויות ביטוח, ובמחלקות לביטוח של מוסדות וארגונים שונים. מעבר לידע הנרחב שתלמדו בתחום הביטוח, אנחנו שמים דגש מיוחד על הכשרה פרקטית לעבודה בתחום. בהתאם לכך, מעבר להיכרות עם הפוליסות השונות, תרכשו מיומנות בנושאים הקשורים לארגון וניהול המשרד, ניצול יעיל של זמן והתמודדות עם מצבי לחץ בעבודה השוטפת. הלימוד כולל סדנאות, תרגולים וסימולציות עם דגש על הכנה אפקטיבית של הסטודנטים לעבודה מעשית. בסיום הלימודים תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה?


מעוניינים להירשם ללימודים במכללת אורין שפלטר? רוצים לקבל מידע מפורט על קורס ביטוח אלמנטרי בחיפה ועל התכנים הנלמדים בו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.