לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום החיתום צרו עימנו קשר: 074-757-9813

חברות הביטוח בישראל מהוות כמה מתאגידי הענק של ישראל. הרי חלק מהביטוחים הם בגדר חובה, וגם אלו שמוגדרים כרשות, נמכרים לרוב להרבה מאוד אנשים. לפיכך, החברות הללו מחפשות אחר הרבה מאוד עובדים, ואחד התחומים המבוקשים והרווחיים יותר הוא תחום החיתום. פעולת החיתום היא פעולה שנעשית כדי לברר את הכדאיות שבמכירת פוליסה למבוטח ואיך צריך לתמחר אותה. מדובר בפעולה מעניינת מאוד, שכוללת הרבה מאוד אלמנטים, וחברות הביטוח נואשות למצוא חתמים איכותיים.

מרצה לביטוח

בחברות הללו דרושים חתם ביטוח עם או בלי ניסיון, ולרוב, עובדים עם מכללות איכותיות דוגמת אורין שפלטר, שמחברות בין הסטודנטים לחברות, ויוצרות סטאז'ים במקרה הסטנדרטי ועבודות לטווח ארוך במקרים הטובים יותר.

הגיוון שמציע עולם הביטוח לאנשים שמתעסקים בתחום הוא עצום. מעבר לחלוקה בין סוכני ביטוח פנסיוני לאלמנטרים, יש גם תפקידים כמו רפרנטים, שמאים וכמובן חתמי ביטוח. תפקידם של חתמי הביטוח הוא אולי המפתח להצלחה כלכלית, שכן הם אלו שעושים את הערכת הכדאיות הכלכלית לפני מתן של פוליסה ללקוח. החתמים צריכים לבדוק כל עסקה לגופה, להעריך את הלקוח, את הסיכונים שלו, ההיסטוריה והמצב הרפואי ולאמוד בצורה מדויקת, אפילו באחוזים, את הסיכוי שיצטרך להפעיל את הפוליסה בעתיד. חתם ביטוח הוא תפקיד נחשק עבור עובדים בחברות ביטוח. 

החתמים משתמשים אף בנוסחאות מתמטיות ובסטטיסטיקות מתקדמות כדי להגיע להערכת המצב הטובה ביותר, על מנת להעניק ללקוח הצעה אטרקטיבית מספיק, אך גם רווחית לחברת הביטוח. המטרה היא, כמובן, לתת ללקוח את מה שהוא צריך מבחינת כיסוי, אך גם לצאת נשכרים, בין אם אותם חתמים עובדים בתוך חברה או בצורה עצמאית. העבודה של חתמי הביטוח היא לא רק טכנית, אלא גם בין אישית, ויש הרבה מאוד דרכים לגשת ללקוח, כך שמדובר בתפקיד שהוא מאוד מורכב, מעניין ולכן גם מבוקש. הרבה מאוד אנשים מחפשים דרושים חתם ביטוח כדי להיכנס לתחום ולהתחיל להרוויח בענק. השתתפות בקורס חתמים של מכללת אורין שפלטר יכולה גם לתת לכם נקודות זכות בעולם הביטוח.

ללמוד את רזי המקצוע

כדי לעבוד כחתמי ביטוח, לא צריך תואר אקדמי, אלא תואר מקצועי ואיכותי. מבין כל מכללות הביטוח שפועלות בארץ, המספרים לא משקרים ומראים כי מכללת אורין שפלטר מציעה את המסלול הטוב והאיכותי ביותר לסטודנדטים שלה. באורין שפלטר, מסלול הלימודים אורך שנתיים בלבד, כאשר יש נגיעה משמעותית, כולל קורס ייעודי, בתחום חתמי הביטוח. הסטודנטים לומדים את רזי המקצוע מאנשי הביטוח המובילים בארץ ומקבלים את כל הכלים, הן הטכניים והן הבין אישיים, כדי לגשת ללקוח, ללמוד אותו מא' ועד ת', ולהצליח להציע לו הצעה לפוליסה שתהיה אידיאלית לשני הצדדים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.