לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום החיתום צרו עימנו קשר: 074-757-9813

סימן השאלה הגדול ביותר מבחינת אנשים מבחינה מקצועית הוא לגבי השכר שלהם. הבחירה במקצוע נובעת בעיקר מצפי של רווח, ולכן, לא מעט אנשים בוחרים במקצועות פיננסיים. יש הרבה מאוד כסף בתחומים כמו ביטוחים, משכנתאות ושוק ההון, והחדשות הטובות הן שכדי לקבל הכשרה נכונה, צריך ללמוד במכללה מקצועית ופרקטית כמו מכללת אורין שפלטר. בתחום הביטוח יש תחום מרתק שנקרא חיתום, אשר כולל למעשה את תהליך המחקר והבנת הכדאיות שבמכירת פוליסת ביטוח אלמנטרית ללקוח.

מרצה לביטוח

בתחום של חיתום אלמנטרי שכר הוא פקטור חשוב, ומכיוון שמדובר בעבודה מורכבת, השכר בהתאם. באורין שפלטר לומדים את רזי המקצוע ויוצאים למקצוע רווחי ובעל אופק התקדמות.

חיתום אלמנטרי הוא תפקיד מפתח בכל חברת ביטוח. החתמים הם אלה שבוחנים את הבקשות המגיעות לחברה לביטוחים כלליים (ביטוחי רכב, ביטוחי דירות, ביטוחים עסקיים, ביטוחי נסיעות לחו"ל, ביטוחי תאונות אישיות ועוד), ומחליטים האם להיענות לבקשה ובאילו תנאים (כך למשל לעתים תידרש תוספת אמצעי הגנה לעסק, במקרים אחרים תהיינה החרגות לפוליסה וכו').

לעבודה זו יתרונות רבים. בין השאר מציעה משרת חיתום אלמנטרי שכר גבוה כבר בתחילת הדרך, הזדמנויות קידום, תעסוקה יציבה בחברה גדולה, סביבת עבודה חיובית ושעות עבודה נוחות כולל אפשרות לעבוד במשרת אם. סיבה טובה נוספת לבחור במסלול זה היא שאין תנאי קבלה ללימודי חיתום אלמנטרי ואין גם צורך בלימודים אקדמיים ממושכים ויקרים - קורס שנמשך 15 חודשים במתכונת של מפגש חד שבועי יכשיר אתכם לעבודה כחתמים, ואם תבחרו במכללת אורין שפלטר תוכלו להגיע לחברת ביטוח מובילה עוד לפני השלמת הלימודים!

אפשרויות תעסוקה נוספות בעקבות קורס חיתום אלמנטרי הן מחלקות לביטוח של תאגידים גדולים וגם חברות לייבוא רכב וחברות ליסינג והשכרת רכב זקוקות לאנשי ונשות מקצוע בתחום זה. לאורין שפלטר חברת השמה שמתמחה בתחום הביטוח, ובפרט עובדת באופן ישיר והדוק מול כל חברות הביטוח הגדולות בישראל ובהן כלל, מנורה, מגדל, הפניקס, פסגות ועוד.

עוד כדאי לדעת כי לימודי חיתום אלמנטרי באורין שפלטר מכשירים את הבוגרים לעבודה גם כמיישבי תביעות - תפקיד מהותי נוסף בחברות הביטוח (מיישבי תביעות הם אלה שמטפלים בכל תביעה להפעלת הפוליסה, מא' ועד ת', ובפרט קובעים האם אכן אירע מקרה ביטוחי ויש לפצות או לשפות את הלקוח). לאורך הקורס מתבצעות סימולציות שונות ונערכות סדנאות מעשיות, כולל תרגול עבודה בתוכנות המשמשות את חברות הביטוח, כך שהקליטה בעבודה תהיה קלה ומהירה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.