לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מדורי הדרושים שכולנו מכירים נעלמו כמעט לחלוטין מן העולם עם ההשתלטות של הרשתות החברתיות, אך אין זה אומר שהמעסיקים הפסיקו לחפש עובדים. אמנם יש תחומים אליהם יותר קשה להתקבל ותחומים פשוטים יותר, אך המטרה של כל אחד מאיתנו זה למצוא את דרך המלך – מה שמתאים לו, בהתאם לדרישות השכר שלו ורמת המאמץ. כאשר משקללים את כל הנתונים, רואים כי בתחום הביטוח אפשר לקבל את המענה האידיאלי. כדי להיכנס לעבוד בתחום הביטוח לא צריך תואר ראשון, אלא תואר מקצועי מקוצר, והשכר הוא בהחלט גבוה מהממוצע בישראל, כשאפשרויות הקידום הן גדולות.

קורסים בביטוח

תחום הביטוח הוא תחום עם הרבה מאוד דרישה בישראל, גם על ידי החברות הגדולות וגם על ידי משרד האוצר, שרוצה למשוך אנשים לתחום. חברות אשר מחפשות דרושים בביטוח מתחילות לחפש כבר בבתי הספר המקצועיים, כדי להעניק לאותם אנשים אפשר להתמחות תוך כדי הלימודים. מסלול הלימודים, במכללה דוגמת מכללת אורין שפלטר, שהיא המובילה בתחומה בישראל, הוא מקוצר, אורך שנתיים בלבד ונערך בשעות הערב. כך, אפשר לשלב בין העבודה לבין הלימודים ואף להצליח להתנהל גם מבחינה אישית וזוגית, אם יש רצון בכך. גם העובדים המתחילים והזוטרים בתחום הביטוח מרוויחים תחילה סכומים גבוהים יחסית, ולכך יש להוסיף את העמלות והבונוסים המתקבלים ממכירות. במחלקת ההמה שלנו תוכלו למצוא מודעות בתחום הביטוח ומודעות דרושים יועצי השקעות ללא ניסיון

תנאים מעולים

חברות הביטוח מציעות תנאים מעולים לעובדים שלהם, כולל אחוז עמלות גבוה, חופשות, בונוסים, ושלל הטבות שונות. בנוסף, יש אפשרויות קידום מעולות ואנשים יכולים למצוא את עצמם לאחר 5 או 6 שנים בתחום עם משכורת גבוהה במיוחד, לבטח עבור מישהו שלא למד לתואר אקדמי. עבודה בחברת ביטוח היא משהו שכל אחד צריך לשקול, לבטח לאור כל היתרונות שכוללים נוחות, שכר ושלל הטבות ותמריצים. על השאלה האם שווה ללמוד ביטוח יש מככון תשובות. ביטוח הוא תחו עם מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה בתוכו. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.