לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום ההשקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

רווחי ומכובד

הבנה אבסולוטית של שוק ההון יכולה להיות שווה הרבה מאוד כסף. מעט מאוד אנשים באופן יחסי יודעים כיצד לנצל את השוק ולעשות ממנו רווח גדול, אך לאנשים שמצטיינים במתמטיקה ובמקצועות לוגיים, זה תחום ששווה להיכנס אליו. לשאלה מה זה שוק ההון אין תשובה מוגדרת, מפני שהעליות והמורדות בו מושפעות מאין ספור אלמנטים. אנשים שיודעים לחזות את התזוזות הללו הם האנשים שכדאי לקבל מהם ייעוץ. את היכולת להפוך ליועץ טוב, או מנהל תיקים איכותי, אפשר לקבל במכללה המקצועית של אורין שפלטר.

המכללה מספקת מסלול לימודים ייעודי להשקעות, בו לומדים מאנשי המקצוע האיכותיים ביותר בישראל, ובנוסף, אפשר להתמחות בכמה מחברות ההשקעות הטובות ביותר בישראל, במקביל לבנקים הגדולים, ולקבל ניסיון שהוא חשוב מאוד להצלחה.

המשפט המפורסם אומר שכדי להרוויח צריך להסתכן ואין כל ספק שזה נכון. אנשים אשר עובדים כל חייהם בעבודות ממוצעות, יחיו חיים ממוצעים פלוס, בבית סביר ועם איכות חיים סבירה. מנגד, אנשים שמחליטים להשקיע את כספיהם בצורה נכונה, בערוצים הנכונים, יכולים לשדרג בצורה משמעותית את איכות החיים שלהם. השאלה הגדולה ביותר עבור מרבית האנשים היא היכן להשקיע, וכאן תמיד עולה המונח "שוק ההון". המונח הוא מוכר, אך כשנכנסים לעובי הקורה, הרבה אנשים שואלים מה זה שוק ההון ואיך אני יכול להשתמש בו?

שוק ההון הוא למעשה עולם שלם בו נסחרות מניות, חברות, אגרות חוב, פוליסות, נדל"ן וקרנות, כאשר ערכן עולה ויורד בהתאם למשתנים ומדדים שונים בשוק. מנייה שעלתה דולר אחד, יכולה לעלות אחרי תקופה 3 או 4 דולר, בהתאם להצלחה של החברה. מנגד, כמובן שיש סיכון, כאשר אותה מנייה יכולה לרדת גם לשווי של שני סנט. הסיכון תמיד נמצא שם, אך הסיכוי להצליח עולה כאשר פונים למקצוענים שמבינים את שוק ההון. יש כיום הרבה בתי השקעות וברוקרים שחיים את השוק ויכולים לעזור לאדם הממוצע להרוויח בגדול. העבודה שלהם היא להוריד את הסיכון ולמקסם את אפשרויות הרווח, וזה בהחלט אפשרי. במכללת אורין שפלטר תמצאו קורס שוק ההון לנשים ולגברים אשר מטרתו שתצאו עם מקצוע מבוקש ביד. 

ניסיון, ידע ומזל

לשאלה מה זה שוק ההון אין תשובה מדויקת, והעצה הכי טובה שאפשר לקבל היא שכדאי להשקיע, אך לא לעשות זאת לבד. ההצלחה בשוק ההון מגיעה בעיקר בזכות תכונות כמו ניסיון, ידע, זיהוי טרנדים וקצת מזל. המחייה בישראל היא יקרה מאוד והמשכורת הממוצעת פשוט לא מספיקה לחיים ברמה גבוהה. כדי לשדרג את רמת החיים, אפשר לפנות לניסיון בשוק ההון. חברו למקצוען שמבין בתחום, השקיעו מעט תחילה, ולאט לאט הגבירו את הקצב עד שתוכלו להסתמך על הכנסה פאסיבית משמעותית בעקבות השקעות נכונות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.