לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוח והפיננסים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

השחרור מהצבא הוא אינו פשוט כי אנשים צריכים להחליט כמה החלטות חשובות בפרק זמן קצר. בדרך כלל, כל ההחלטות מתחילות עם עבודה זמנית, שתיתן את הכסף להתחיל לטייל, ללמוד או למצוא דירה לבד. העבודות שמציעה מדינת ישראל לחיילים משוחררים הן לא איכותיות, כיפיות או רווחיות, ולכן, הרבה מאוד אנשים מוצאים את עצמם מבררים לגבי שחרור הפקדון והתחלת לימודים מוקדמת. מבין כל האפשרויות, הכניסה לעולם הפיננסיים מעניין הרבה מאוד אנשים, כי מדובר בעולם פרקטי, רווחי, מכובד וכזה שפותח הרבה דלתות.

מרצה לביטוח

עבור הרבה חיילים משוחררים לימודים בתחום הכלכלה הם אכן מטרת על ובמכללה המקצועית של אורין שפלטר נותנים את המענה המושלם. במכללה מאפשרים לימודים על חשבון הפיקדון, ומציגים מסלולים עם תוכן איכותי וסטאז' במקומות נחשקים.

השירות הצבאי במדינת ישראל הוא חשוב ותורם עבור כל אזרח, אם כי ברגע השחרור, לאחר שנתיים במקרה של בנות, ושלוש שנים במקרה של בנים (ברוב המקרים), יש קצת חששות ובחירות שצריכות להיעשות. עם השחרור מקבלים סכום כסף גדול בדמות פיקדון שאיתו צריכים להחליט מה לעשות. יש אנשים שמחליטים לחכות ולפדות אותו אחרי כמה שנים, אך יש גם אנשים שמעוניינים להיכנס לשוק העבודה ולהתחיל את הלימודים האקדמיים בשלב מוקדם יחסית – לפני או אחרי הטיול הגדול. חשוב לדעת כי עבור חיילים משוחררים לימודים יכולים להיות מסובסדים בכל שלב על ידי הפיקדון, ואין צורך לחכות שהוא ישתחרר.

לימודים בשעות הערב

הפיקדון הצבאי משתנה בהתאם לסוג השירות הצבאי ולשכר של החייל במהלך שירותו, כאשר גם לדרגתו יש השפעה לעניין. הכסף הזה יכול לשמש למגוון של דברים, אם כי ניתן לשחרר אותו לשימוש אישי רק לאחר מספר שנים. השימוש הכי טוב ונכון של הכסף הוא כמובן ללימודים אקדמיים, שמהווים סטנדרט עבור כל אחד שרוצה להיכנס לתפקידים בכירים בשוק העבודה הישראלי. לימודים לחיילים משוחררים באמצעות הפיקדון שהו דבר נפוץ בישראל. בחירת תחום הלימודים הוא מאתגר ולעיתים, לאנשים לוקח מספר שנים כדי לקבל את ההחלטה. אחת ההחלטות הפרקטיות והנכונות כיום היא בתחום הביטוח, לו תמיד יש ביקוש רב.

להכות בברזל כשהוא חם

עבור חיילים משוחררים לימודים בשנה הראשונה יכולים להיות מעט לחוצים, ולכן עדיף לנקות את הראש ולנסות את מזלכם לאחר כמה חודשים. יש מגוון רחב של יתרונות בהתחלה מוקדמת של לימודים, ובמיוחד בתחום הביטוח. עדיף להכות בברזל כשהוא חם, ותחום הביטוח כיום הוא מבוקש מאוד ופונה להרבה צעירים שמחפשים מקצוע פרקטי ונכון, ולא רוצים לפנות ללימודים אקדמיים כלליים שלא בטוח שיובילו אתכם למקומות הנכונים. במכללת אורין שפלטר ניתן ללמוד את מקצוע הביטוח על חשבון הפיקדון, ולצאת עם מקצוע פרקטי ביד.

חיילים משוחררים לימודים

השחרור מהצבא הוא רגע מיוחד, כאשר לאחר מכן מתחילים למעשה החיים האמיתיים. לאחר גזירת החוגר, מתקבל מענק שהוא בדרך כלל בסדר גודל של כמה אלפי שקלים, בהתאם לסוג השירות, אורכו והדרגה של החייל לשעבר. בנוסף, מתקבל גם פיקדון שמהווה סיפור מעט שונה, והוא אמור לתת למשתחררים את האפשרות להתחיל את חייהם המקצועיים בצורה חלקה ומהירה יותר, וללא הלוואות שיגרמו להפסדים כספיים בגיל מוקדם. את הפיקדון אי אפשר לפדות בצורת מזומן מיד לאחר השחרור, אלא רק מספר שנים לאחריו. עם זאת, ניתן לפדות את הכסף למספר מוגבל של מטרות, כאשר המטרה הטובה ביותר היא ללא ספק לימודים.

המציאות היא שיש הרבה מאוד אפשרויות בבחירת מסלול לימודים ולא כולם הולכים על תארים אקדמאים ארוכים, שכן האלטרנטיבה היא ללמוד תואר מקצועי פרקטי וללכת במסלול מאוד מבוקר, על מנת להתמחות במקצוע מסוים ולהתחיל להתקדם בו. אצל חיילים משוחררים לימודים זה נושא חם, והבחירה היא קשה. עם זאת, תחום הכלכלה הוא כזה שפונה להרבה מאוד מהם, גם לאור העובדה שהם פופולאריים ונחשבים יותר כיום מבעבר, לבטח אם לומדים במקום איכותי כמו מכללת אורין שפלטר.

פרקטי ונכון

הלימודים במכללה המקצועית של אורין שפלטר יכולים להיות פרקטיים כבר בשנה הראשונה שלאחר השחרור. במכללה לא צריך להוסיף אפילו שקל אחד מעבר לפיקדון, כך שניתן להתחיל ללמוד באחד מהמסלולים במכללה, מבלי לעבוד בעבודות קשות ולא מתגמלות ובלי להוות נטל על ההורים. בנוסף, תנאי הקבלה הם לא גבוהים עבור חלק מהמסלולים, וכך עבור אנשים רבים, הפכו לימודי הכלכלה למשהו פרקטי, קצר, ונכון מאוד לחיים המקצועיים. חיילים רבים כבר התחילו בדרך הזו והם מוצאים את עצמם בתפקידים מרשימים ועם שכר גבוה כבר כשלוש או ארבע שנים לאחר השחרור.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.