לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לסוכנות שלנו "גבהים" ומידע עבור לימודי ביטוח אלמנטרי צרו עימנו קשר: 074-757-9813

להרים את הכפפה

השינויים הטכנולוגיים שמתחוללים בממשלה בשנים האחרונות הם עצומים ועוזרים מאוד בהתנהלות היום יומית. אחד השינויים הגדולים הרלוונטיים לכסף של כל אחד מאיתנו נעשה דווקא במשרד האוצר. הרבה מאוד אנשים לא היו מודעים שיש להם כספים שנותרים בקופות ישנות ובקרנות שננטשו, והיו מפסידים אלפי שקלים. משרד האוצר הרים את הכפפה והשיק את פלטפורמת הר הביטוח. הר הביטוח של משרד האוצר עובד בצורה מאוד פשוטה ובסיסית – המשתמש מכניס רטים אישיים במערכת ומקבל את כל המידע הרלוונטי לקופות שלו לאורך ההיסטוריה.

אנשים רואים כמה כסף יש להם, היכן הוא מפוזר והאם יש תשלום של דמי ניהול או עלויות נוספות. חשוב להבין שלא מדובר בסכומים קטנים, וכאלו שמצטברים לכדי סכום מאוד גדולים לאורך שנים.

אם אתם צריכים לעשות סדר בביטוחים שלכם, דעו כי למכללת אורין שפלטר יש סוכנות שנקראת "גבהים עם סוכנים מנוסים שישמחו לעזור. טלפון של הסוכנות- 072-395-0654.

סוכנות ביטוח מומלצת

לאורך השנים ספג משרד האוצר ביקורות רבות, אך זה בלתי נמנע לאור העובדה שהוא זה שאחראי על חלוקת הכספים הצודקת במדינת ישראל. עם זאת, המשרד, כמו כל המשרדים האחרים בממשלה, מנסים להתייעל ולהיות יותר פרקטיים עבור האזרחים. היכולת להתייעל טמונה ביכולת הזיהוי של בעיות והפתרון המהיר שלהן. אחת הבעיות הפיננסיות הגדולות ביותר עבור האזרח הישראלי הממוצע הוא מעקב אחרי קרנות הפנסיה ופוליסות הביטוח שלו- ביטוחים פנסיונים ואלמנטריים כאחד. אנשים רבים פשוט לא מצליחים לנהל את הנושא בצורה נכונה והדבר גורם לכך שיש הרבה מאוד כספים של אנשים שיושבים בחשבונות נשכחים ובמקביל, לכך שיש הרבה מאוד אנשים שמשלמים שלא לצורך על פוליסות ביטוח מיותרות. אז מה עשו במשרד האוצר? הקימו את מנוע החיפוש "הר הביטוח".

סוכן ביטוח מומלץ

הר הביטוח של משרד האוצר הוא מנוע חיפוש ייחודי המאפשר לכל אזרח לבצע מעקב שוטף אחרי כל הנתונים הפיננסיים שלו. כלומר, בעזרת הכנסת הפרטים האישיים לממשק הידידותי, יכול כל אחד מאיתנו לבדוק האם יש לו כספים בקרנות ישנות, על אילו פוליסות ביטוח הוא משלם ומה מצב ההשקעות שלו בשוק ההון. עבור המון אנשים, מדובר בכלי חשוב מאוד שיכול להיות שווה הרבה מאוד כסף. ההתעסקות עם הנושאים הפיננסיים והבירוקרטיים הללו היא אינה פשוטה לכל אחד, ולכן כאשר יש כלי מקוון וידידותי שמרכז את הכל, זה בונוס גדול מאוד.

חיסכון ענק

בעזרת הר הביטוח של משרד האוצר תוכלו לחסוך אלפי שקלים בשנה, כאשר תדעו לפדות כספים שנאגרו בקרנות פנסיה ישנות, או כאשר תבטלו או תעדכנו את פוליסות הביטוח שלכם בהתאם למצבכם המשפחתי. משרד האוצר ביצע מאמץ רב כדי לתת לאזרחים את הכלי החשוב הזה, ולמנוע מהרבה מאוד כסף פשוט ללכת לאיבוד. מעתה, הכדור עובר לידיים של כל אחד מכם.

מה זה הר הביטוח

מדינת ישראל מנסה לייעל את עצמה ולעבור לעולם הדיגיטל. יש הרבה מאוד בעיות שצריך לפתור במוסדות ממשלתיים כמו מע"מ, מס הכנסה וכו', והתורים הם בלתי נתפסים. לכן, התחום הדיגיטלי הולך ומתפתח ואחד השירותים היעילים יותר הוא שירות הר הביטוח של משרד האוצר. כאשר שואלים מה זה הר הביטוח ואיזה שירותים הוא נותן, רואים שהוא למעשה פלטפורמה, אשר נותנת שירות מיוחד שמגיע כדי לעזור לאנשים לנהל מעקב אחרי הפעולות הפיננסיות שלהם בשנים האחרונות.

קורסים בביטוח

אנשים רבים קונים פוליסות ביטוח במהלך השנים, אך לפעמים שוכחים לבטל אותן או פשוט מתעצלים לעשות כך, או לחילופין, מפרישים כספים לקרנות פנסיה ושוכחים להעביר או לפדות אותן כאשר הם עוברים לעבודה אחרת. הרבה מאוד כספים יושבים במקומות מסוימים ופשוט נשכחים וכאן משרד האוצר מגיע לעזרת הציבור. הר הביטוח עובד בצורה מאוד פשוטה ובסיסית – הכנסת פרטים אישיים במערכת וקבלת כל המידע הרלוונטי. אנשים רואים כמה כסף יש, היכן הוא מפוזר והאם יש תשלום של דמי ניהול או עלויות נוספות. חשוב להבין שלא מדובר בסכומים קטנים, וכאלו שמצטברים לכדי סכום מאוד גדולים לאורך שנים.

משאבים רבים

משרד האוצר השקיע משאבים רבים בהר הביטוח לאור המצוקה הגדולה שנוצרה. הרבה אנשים שגילו על אותם כספים פנו לאנשי מקצוע והשקיעו הרבה כסף בהחזרה ובאיתור של הכספים הללו. הר הביטוח מספק מענה קל, ידידותי ובטוח, לאנשים אשר יוכלו גם לגלות כספים רבים וגם לחסוך כספים שיצאו מבלי לדעת בדיוק איפה ולאן. כל נושאי הביטוח הם חשובים מאוד, וכלים כמו הר הביטוח צריך לדעת לנצל. במכללה המקצועית של אורין שפלטר ניתן לקבל הכשרה מקצועית בתחום הביטוח, אשר מתכתבת עם העולם הדיגיטלי ממנו הר הביטוח הוא חלק משמעותי כיום.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.