לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לסוכנות שלנו "גבהים" ומידע עבור לימודי ביטוח אלמנטרי צרו עימנו קשר: 074-757-9813

זיהוי הבעיה ופתרונה

יוקר המחייה בישראל גורם לאנשים לנסות לחסוך כל שקל שהם יכולים. עם זאת, עד לפני כמה שנים, הם לא קיבלו את כל הכלים לכך, ולא היו יכולים לדעת שיש להם כסף ששוכב בקופות שונות אשר נותר יתום. הבעיה הזו נוצרה כאשר אנשים היו מחליפים עבודה ולא היו מעדכנים את הגורמים הרלוונטיים, כך שהיו הפרשות שהיו נותרות בקרנות שונות. משרד האוצר זיהה את הבעיה ויצר את הר הביטוח של מדינת ישראל – פלטפורמה דרכה אפשר לחפש את כל הקרנות והקופות הרלוונטיות באמצעות הכנסת תעודת זהות, ולהזדכות על הכספים הללו.

לביטוח יש הרבה פנים, וחלק מהעניין הוא להיות מעורה בהר הביטוח. במכללת אורין שפלטר לומדים את כל מה שצריך על הר הביטוח, ואיך משתמשים בו בצורה נכונה.

לידיעתכם, סוכנות הביטוח של מכללת אורין שפלטר, "גבהים", מעסיקה סוכנים פנסיונים ואלמנטריים עם רשיון ועוזרת ללקוחותיה עם הביטוחים שלהם. טלפון של הסוכנות- 072-395-0654.

סוכנות ביטוח מומלצת

הגופים הממשלתיים במדינת ישראל הם די מיושנים ומקשים מאוד על האזרחים לקבל את השירות הראוי לו הם זכאים. שעות העבודה הן קצרות, השירות הוא לא מלבב והתסכול הוא גדול, ולכן, יש מספר גופים שמנסים לייעל את עצמם בכך שהם הופכים חלק מהשירות למקוון. מרבית האנשים כיום מחוברים לאינטרנט דרך הטלפון או המחשב והיכולת לבצע פעולות בצורה מקוונת עוזרת להם מאוד. אחד השירותים המקוונים החשובים והטובים ביותר שהושקו בשנים האחרונות הוא השירות של הר הביטוח של מדינת ישראל ומשרד האוצר.

סוכן ביטוח עם המלצות

הר הביטוח של מדינת ישראל הוא למעשה מנוע חיפוש שעוזר לאנשים לעשות סדר בנושאים הפיננסיים שלהם. הרבה מאוד אנשים נקלעים למצוקה עקב הכאוס שנוצר בפוליסות הביטוח ובקרנות שלהם והתקשו, עד להגעת מנוע החיפוש, למצוא את כולם במקום אחד ומרוכז. ריבוי הפוליסות והקרנות מתרחש עם השנים, כאשר אנשים עוברים מקום עבודה או כאשר המצב המשפחתי שלהם מתעדכן ומשתנה. יש הרבה תשלומים של קטנים ולא ברורים בחודש שאנשים כלל לא יודעים מאיפה הם מגיעים, והם חוששים מהבירוקרטיה הבלתי נסבלת שיצטרכו לעבור בלפענח את הנושא – שיחות ארוכות עם גורמים בחברות ביטוח, בנקים ומשרדים ממשלתיים. עם הר הביטוח של מדינת ישראל אפשר להרגיש קצת יותר רגועים.

חיפוש יעיל וידידותי

מנוע החיפוש היעיל של משרד האוצר הוא ידידותי מאוד למשתמש, הוא בטוח לשימוש, והוא נותן תמונה מלאה של כל הפעולות הפיננסיות החשובות שביצעתם בשנים האחרונות. לאחר הקבלה של כל המידע כל אחד יכול להתחיל לפעול ולהפעיל את הכוח הצרכני שלו. לא משנה אם בתחום הביטוחים הפנסיוניים או בדיקה על ביטוח אלמנטרי שיש לכם הר הביטוח הוא כלי מעולה.  הוא יכול לבטל פוליסות, לעדכן אותן ולהתמקח על המחיר שלהן. בנוסף, אנשים רבים מוצאים קרנות פנסיה ישנות שנשארו ממקומות עבודה קודמים ויכולים לפדות את הכסף או להזיז אותו למקום טוב יותר מקופה שנמצאת במצב שינה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.