לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לסוכנות שלנו "גבהים" ומידע עבור לימודי ביטוח אלמנטרי צרו עימנו קשר: 074-757-9813

לעשות סדר

מבין כל הכלים שיש לאזרחים כיום ברשת האינטרנט, חשוב מאוד להכיר את הר הביטוח של מדינת ישראל. השירות הזה נוצר בגלל בעיה, לפיה אנשים רבים לא מודעים לכספים שיושבים בכל מיני קופות וקרנות ונוצרו עם השנים. הכסף הזה היה פשוט הולך לאיבוד, עד שבמשרד האוצר החליטו למצוא פתרון יעיל ברשת. הר הביטוח של מדינת ישראל הוא למעשה מנוע חיפוש שעוזר לאנשים לעשות סדר בנושאים הפיננסיים שלהם בעזרת הכנסת פרטים אישיים לאתר ייעודי. הרבה מאוד אנשים נקלעים למצוקה עקב הכאוס שנוצר בפוליסות הביטוח ובקרנות שלהם והתקשו, עד להגעת מנוע החיפוש, למצוא את כולם במקום אחד ומרוכז.

במכללת אורין שפלטר מעניקים לימודים מקיפים של תחום הביטוח והכלכלה, ובתוך כך, מכניסים את האלמנט של הר הביטוח, שהוא פקטור חשוב מאוד כיום בתחום.

ניתן לקבל מידע נוסף בסוכנות הביטוח של מכללת אורין שפלטר - "גבהים" בטלפון - 072-395-0654.

סוכנות ביטוח מומלצת
מדינת ישראל ידועה כמדינה בירוקרטית במיוחד, כאשר כל פעולה צריכה לכלול כמה תהליכים אשר מקשים מאוד על האדם הממוצע. הבירוקרטיה נמצאת גם בדברים הקטנים וגם בדברים הגדולים ובחלק מהמקרים, היא יכולה לגרום לאנשים הרבה מאוד נזק. כך למשל, לא הרבה אנשים יודעים כיצד אפשר לעקוב אחרי הפרשות הפנסיה של המעבידים שלהם, מה המצב של קרנות ההשתלמות שלהם ובאופן כללי, כמה הם משלמים לחברות הביטוח השונות. אנשים רבים מעדיפים שלא להתמודד עם המידע הזה, לשלם כמה עשרות שקלים בחודש ולסמוך על המעבידים שייטפלו בכך עבורם. עם זאת, אלו הם סכומים לא קטנים אשר מצטברים עם הזמן, וכל אחד צריך להיות אחראי על הכסף שלו ועל תנאי התשלום שלו.

סוכן ביטוח עם המלצות

בגלל הקושי המובנה של אנשים רבים להתמודד עם הבירוקרטיה שנוצרת עם חברות הביטוח והמעסיקים השונים, במשרד האוצר החליטו להקים את הר הביטוח מדינת ישראל ולתת לכל אזרח את האפשרות לעקוב בצורה מדויקת אחר הקרנות והפוליסות שלו. בעזרת הר הביטוח מדינת ישראל יכולה לתת לאזרחים שלה שירות טוב יותר, שיכול לעשות להם סדר ולחסוך להם מאות ואף אלפי שקלים בחודש. אפשר למצוא קרנות פנסיה ישנות, כסף שנותר בחשבונות ישנים ועוד הרבה מידע על התשלומים שמשולמים לחברות הביטוח, שהם לא רלוונטיים או שאין להם צורך יותר.

לא לוותר על הכסף

יוקר המחייה משפיע רבות על הרבה מאוד ישראלים, שלא יכולים להרשות לעצמם לשלם אלפי שקלים בשנה על פוליסות ישנות או לא מעודכנות, או לוותר על קרנות השתלמות שנותרו ממקום עבודה ישן. כל שקל חשוב כיום, והמידע שנותנת פלטפורמת הר הביטוח האוצר שלי היא חשובה מאוד עבור כל אחד מאיתנו. זה הזמן לקחת את העניינים לידיים, להשתמש במנוע החיפוש של הר הביטוח מדינת ישראל ולמצוא את הכסף שלכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.