לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לסוכנות שלנו "גבהים" ומידע עבור לימודי ביטוח אלמנטרי צרו עימנו קשר: 074-757-9813

פתרון למעקב אידיאלי

הרבה מאוד אנשים סובלים מחוסר ידע רב בנוגע לביטוחים ומחפשים משהו שיעשה להם סדר. אנשים אשר מבוטחים במקום יכולים גם לבטח את עצמם במקום נוסף וזה קורה בעיקר כאשר אדם מבטח את עצמו גם במקום העבודה וגם באופן פרטי. בעקבות כך, נוצר מצב בו לאדם יש כמה ביטוחים ופוליסות, כך שקשה לעקוב. כדי לעשות סדר, אפשר לבדוק בעזרת הר הביטוח של משרד האוצר.

בעזרת אתר הר הביטוח אפשר לגלות בעזרת תהליך פשוט וקצר מאוד אילו ביטוחים קיימים לכל לקוח בכל חברה בארץ. בחברת הביטוח של גבהים ניתן לבצע את התהליך בצורה מהירה ופרקטית. הסוכנות מעניקה את כל השירותים הרלוונטיים לעולם הביטוח, כולל שימוש בהר הביטוח להבנת כל זכויותיו של הלקוח.

חשוב לדעת שלמכללת אורין שפלטר יש סוכנות ביטוח מומלצת במיוחד- סוכנות הביטוח "גבהים". ניתן ליצור קשר בטלפון - 072-395-0654.

סוכנות ביטוח מומלצת

אנשים עובדים קשה במהלך חייהם לא רק כדי להרוויח טוב, אלא גם לדאוג לעתידם ולעתיד ילדיהם. בדיוק בגלל זה, חלק לא קטן מהשכר הולך אל הפרשות פנסיה שונות, וחלק מהכסף נמצא גם בכל מיני קרנות, כולל קרן השתלמות. עם זאת, לאור השינויים התכופים במקומות העבודה ובמצב המשפחתי, מרבית הקרנות הללו, שמגובות בפוליסות ביטוח, אינן מעודכנות ואנשים רבים פשוט מפסידים כסף כי הם אינם מבינים מספיק בתחום. הרי קרנות הפנסיה לא עוברות ממקום עבודה אחד למשנהו ללא פקודה ישירה של בעל הקרן, ולכן, חשוב להיות עם היד על הדופק. בפועל, אנשים רבים פשוט לא מבינים בתחום, ופשוט זונחים את הקרנות הללו, או גרוע מכך, ממשיכים לשלם לפוליסות ביטוח שלא לצורך.

סוכן ביטוח מומלץ

לאור הבעיה הזו, שהפכה לבעיה לאומית, במשרד האוצר החליטו לעשות מעשה. המשרד הקים את הר הביטוח האוצר שלי על מנת לאפשר לאנשים לעקוב אחר הפוליסות והקרנות שלהם. פלטפורמת הר הביטוח האוצר שלי למעשה משיגה את כל המידע הרלוונטי בעזרת הכנסת פרטים אישיים, ומביאה את כל הנתונים בצורה נוחה ונעימה לעין. מנוע החיפוש של הר הביטוח האוצר שלי הוא בטוח מאוד ומאובטח, כך שאין צורך לדאוג מפני דליפת מידע או נזק דומה.

להזיז את הכסף

אנשים מפסידים אלפי שקלים בשנה על פוליסות שהם לא צריכים ועל כסף ש"יושב" ולא מושקע במקומות הנכונים. בעזרת הר הביטוח האוצר שלי אפשר לחסוך, להשקיע ובאופן כללי להשיג כסף חשוב שיכול לעזור ולהתמודד עם יוקר המחייה. פוליסות כפולות או לא רלוונטיות הן מאוד נפוצות, וכך גם קופות עם הרבה כסף, שיושבות בבנקים ללא מעשה. עליכם לקחת את העניינים לידיים, לעבוד עם פלטפורמת הר הביטוח האוצר שלי ולממש את כל הזכויות שלכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.