לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אחת ההוצאות הנפוצות ביותר בהוראות הקבע של כולנו הן אלו שהולכות לפוליסות הביטוח השונות. אנשים חייבים (בחלק מהמקרים) או צריכים לבטח את עצמם ולהבטיח כי יפוצו במקרה שמשהו רע ולא צפוי יקרה להם או לרכוש שלהם. עם זאת, מרבית האנשים גם מוצאים את עצמם בסופו של דבר עם פוליסות לא נחוצות, לא רלוונטיות ולא מעודכנות, ויש גם חברות ביטוח אשר יודעות לנצל את חוסר הידע והתמימות של אנשים, ולמכור פוליסות שלא לצורך. מרבית הפוליסות הן די זולות ועולות כמה עשרות שקלים בחודש, אך אם מחברים את כל השקלים הללו מגיעים לסכום גבוה מאוד ולא מבוטל מבחינה חודשית ושנתית. לכן, על כל אחד מאיתנו לבצע מעקב ולראות כיצד אפשר להצטמצם רק לפוליסות שהוא צריך. 

לימודי ביטוח

קשה מאוד לעשות סדר בכל הפוליסות מכיוון שברוב המקרים, הן נמצאות בחברות ביטוח שונות, בהתאם למקומות העבודה השונים בהם אנשים עברו בחיים, וכן בחברות שאליהם פניתם באופן יזום, או שהן פנו אליכם בעקבות לידים שהגיעו אליהם. הפיזור הזה מקשה מאוד על אנשים, שפשוט לא יודעים איך להתמודד עם הנושא. ובכן, כיום אפשר לבצע איתור פוליסות בצורה יעילה מאוד בעזרת כלי חשוב שהשיק משרד האוצר – הר הביטוח. ניתן להיעזר גם בסוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי שיש לכם.

כל המידע מול המסך

מנוע החיפוש של הר הביטוח הוא למעשה כלי חשוב שיכול לתת לכם את כל המידע הפיננסי שלכם בעזרת הזנת הפרטים האישיים. כך יכול כל אחד מאיתנו לבצע איתור פוליסות ביטוח, להבין את המצב, ולהתחיל לפעול בנושא. כאשר מבינים למי משלמים, כמה משלמים, והאם יש פוליסות שהן לא רלוונטיות או לא מעודכנות, אפשר להפעיל את הכוח הצרכני, לדבר עם החברות הללו ולבסוף, להגיע למצב בו יש לכם רק את הפוליסות אותן אתם צריכים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.