לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי חיתום צרו עימנו קשר: 074-757-9813

נושא רגיש ומרתק

ביטוחים רפואיים הם חלק מהחיים של כולנו, אנו מכירים אותם מהצד המבוטח. אך מה לגבי הצד המבטח? יש הרבה מאוד גורמים המבטחים אנשים בפן הרפואי, ומדובר במקצוע מעניין מאוד, עם הרבה השלכות ואלמנטים שונים. יש הרבה מאוד מקצועות בתוך עולם הביטוח הרפואי, כאשר המורכב והמאתגר ביותר הוא זה של החתם. חיתום רפואי הוא נושא רגיש, שמצריך עבודה מאוד ספציפית ומדויקת מכיוונו של החתם.

יש לשאול את השאלות הקשות, לנסות להגיע לכל האמת ולהגיע לבסוף למסקנה שתתן את השורה התחתונה – כמה שווה הפוליסה ומה הסיכוי שהיא תנוצל. במכללת אורין שפלטר ניתן ללמוד למסלול שבמרכזו ביטוחים, עם התמחות בחיתום רפואי, שהוא תחום מאוד רגיש, אך עם הרבה סיפוק ובעיקר יוקרה ושכר גבוה.

תחום הביטוח הרפואי הוא תחום מאוד עדין, מכיוון שיש נגיעה גדולה מאוד בפרטים אישיים ואינטימיים של אנשים. יש לדעת להתמודד עם אותם אנשים בתבונה, אך גם ברגישות רבה, ומדובר באומנות של ממש. מעטים הם המומחים במדינת ישראל אשר פיתחו נגיעה נישתית לתחום הביטוח הרפואי, שנחשב לתחום מבוקש ביותר. אחד המומחים הללו הוא ד"ר אודי פרישמן, שכיהן במספר תפקידים בכירים בתחום הביטוח הן בחברות הביטוח הגדולות במשק, במוסדות רפואיים ואפילו במוסדות ממשלתיים. למעשה, כמעט מונה אודי פרישמן מנכ"ל משרד הבריאות עקב הרזומה המרשים שלו, וכיום הוא מכהן במספר תפקידים, במקביל להיותו מרצה במכללת אורין שפלטר בקורס ניהול סיכונים.

קורסים בביטוח

קורס ניהול סיכונים בראשותו של ד"ר אודי פרישמן הוא קורס מפתח בלימודי הביטוח במכלה. הקורס מקנה לתלמידים את הכלים להתמודד עם לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, ולדעת להעריך את הסיכונים לפני מתן הצעת מחיר לפוליסה. ההתמודדות מול לקוחות היא תמיד מאתגרת, ובמיוחד בתחום הביטוח, ולכן, חשוב מאוד להגיע לרגע האמת מוכנים מכל הכיוונים. מרצה כמו ד"ר אודי פרישמן יכול לעשות את ההבדל ולהכין את התלמידים בצורה האידיאלית בקורס שהוא מאוד פרקטי בעבודה כסוכן ביטוח.

מרצה משובח

כאשר נשקלה מועמדותו של אודי פרישמן מנכ"ל משרד הבריאות זה מראה על היכולות של האיש, שחוות דעתו בתחום הביטוח הרפואי נחשבת ככבדת משקל אצל כל הגורמים הרלוונטיים בארץ. פרישמן שימש גם בתפקידים בכירים במקומות כמו ביה"ח אסותא, קופת חולים לאומית ואפילו כיועץ לשר הבריאות, ולכן כל כלי שיהיה ניתן לקבל ממנו במהלך הקורס הוא חשוב מאוד לקראת המשך הדרך. לפרישמן רזומה מרשים גם בתחום ההוראה, ומעבר לידע שלו בתחום הביטוח, הוא יודע גם להעביר את הקורס בצורה שהיא ידידותית לתלמידים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.