לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי חיתום צרו עימנו קשר: 074-757-9813

ביטוח קריטי

הנושא של ביטוח רפואי היה מאז ומתמיד נושא חשוב בחברה הישראלית. אנשים מקבלים ביטוח רפואי בסיסי, ולעיתים רוצים להרחיב את היריעה כדי להתכונן לגרוע מכל. הרוב המוחלט של המחלות הקשות לא נמצאות בתוך הביטוחים הבסיסיים ולכן, אנשים רוצים לקנות פוליסה כדי שיוכלו להתמודד אם תגיע העת. נושא החיתום הרפואי הוא קריטי כשזה נוגע לביטוחים רפואיים, שכן רק אחרי תהליך מקיף של למידת הלקוח, ניתן לייצר פוליסה שתתאים לו.


תהליך החיתום הרפואי הוא מורכב ומצריך התמחות ספציפית, וזה בדיוק מה שאפשר לקבל במכללת אורין שפלטר. במכללה ניתן למצוא קורסים של חיתום רפואי בתוך לימודי הביטוח, אשר יתנו כלים אמיתיים לתחום מבוקש מאוד.

תחום הביטוח הוא תחום מבוקש מאוד כיום, והתחרות בשוק היא גדולה מאוד. מכללות רבות מציעות מסלולים שונים שיובילו אתכם אל תוך העולם הזה, אך חשוב מאוד לבדוק איזו סוג של השכלה מקבלים, ולא פחות חשוב – מי מעביר את החומר. למרצים במכללות יש משקל גדול מאוד בהעברת החומר, מכיוון שמדובר בתחום שדורש הרבה ידע, ניסיון, ורזומה מרשים. אחד המרצים הפופולאריים והמוכרים בתחום הוא ד"ר אודי פרישמן ששימש בעבר במגוון תפקידים בכירים כמו סגן מנהל בית החולים אסותא, מנהל אגף הבריאות בחברת הביטוח הפניקס ומנכ"ל "לאומית לעתיד", הלא היא מנהלת הביטוח המשלים של קופת החולים "לאומית".

לימודי ביטוח

ד"ר אודי פרישמן מעביר קורס אחד שהוא אבן פינה בעולם הביטוח. קורס ניהול סיכונים הוא קורס שמהווה את הבסיס של עבודה מול לקוח והתאמת התיק לצרכיו. בקורס ניהול סיכונים לומדים את התהליכים שיש לבצע, את הפרוטוקולים המקובלים וכן מקבלים כלים מקצועיים פרקטיים לאיתור הצורך של הלקוח ולהתאמת התוכנית האופטימלית עבורו ועבור החברה. בקורס בראשותו של אודי פרישמן לומדים לנהל את תהליכי הייעוץ מול לקוחות מבוטחים ולא מבוטחים, וכן נוגעים ספציפית בתחומי הבריאות, בהם פרישמן מתמחה, כמו תכניות השב"ן של קופות החולים, ניתוח ביטוחי בריאות, ביטוחי סעד וביטוחים פרטיים אל מול ביטוחים קבוצתיים.

פוקוס על הדברים החשובים

שמו של ד"ר אודי פרישמן הולך לפניו בתחום הביטוח באופן כללי ובתחום הביטוח הרפואי בפרט. התחום הוא גדול ונרחב, ופרישמן מפנה את הפוקוס לדברים החשובים באמת, ומכוון את התלמידים לכיוון הנכון. במהלך הקורס נוגעים גם בתהליך החיתום מול הלקוח וכיצד לפעול במקרה של דחיית תביעה, שהם תהליכים שכיחים ועלולים להתקיל סוכנים לא מנוסים. הקורס של ד"ר אודי פרישמן מהווה נדבך חשוב בלימודי ביטוח אלמנטריים או פנסיוניים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.