לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

תחום הביטוח הוא תחום מבוקש מאוד כיום בשוק העבודה הישראלי, ואנשים רבים יודעים שכדי להיות סוכני ביטוח איכותיים ובולטים, בין אם עצמאיים ובין אם כחלק מחברה גדולה, הם צריכים לקבל את ההדרכה הנכונה. כאשר עורכים בירור היכן כדי ללמוד, ומתסכלים על רשימת הקורסים, השעות והמוניטין, חשוב מאוד להסתכל גם על המרצים. מרצה טוב יכול לעשות את ההבדל ולתת לתלמידים מהידע ומהניסיון שלו, שלעיתים שווים הרבה יותר מעוד מאמר או חומר קריאה. מרצים איכותיים הם מרצים עם רזומה מרשים, כולל תפקידים מרשימים בחברות ביטוח גדולות, וכן במחלקות הביטוח בחברות מתחומים אחרים. קורס סוכני ביטוח זהו דבר מעניין מאוד וחשוב ללמוד אותו עם המרצים הנכונים.

לימודי ביטוח

אחד המרצים הבולטים והמבוקשים כיום בשוק הוא ד"ר אודי פרישמן, שמעביר קורס של ניהול סיכונים במכללת אורין שפלטר. כאשר מחפשים אחר ד"ר אודי פרישמן חוות דעת מקבלים את הרזומה המרשים של המרצה, שעבד בתפקידים בולטים ורמי דרג בכמה מהחברות הגדולות במשק. פרישמן כיהן כסגן מנהל של בתי החולים הפרטיים אסותא, כמנהל אגף הבריאות בחברת הביטוח הפניקס וכן כמנכ"ל "לאומית לעתיד" – מנהלת הביטוח של קופת החולים לאומית. פרישמן שימש גם כיועץ לשר הבריאות, בענייני ביטוח כמובן. היכרותו של פרישמן עם מערכת הבריאות בארץ בכלל ובתחום הביטוח הרפואי בפרט, מעניקה לו יתרונות רבים בהעברת הכלים הפרקטיים אל התלמידים שלו.

קורס מפתח

קורס ניהול סיכונים הוא קורס מפתח בלימודים של תחום הביטוח, מכיוון שהוא זה שמקנה את היכולת להתמודד מול לקוחות, להעריך את הצרכים שלהם ולתת להם הצעת מחיר שתקרוץ להם, אך תהיה רווחית גם לסוכן. בחיפוש אחר אודי פרישמן חוות דעת ניתן לראות שמדובר במומחה בניהול סיכונים, וכי מדובר במרצה שיכול לתת את הערך המוסף לתלמידים שלו בנוגע ליחסים בין אישיים וליחסים מקצועיים בתוך עולם הביטוח.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.