לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוח צרו עימנו קשר: 074-757-9813

אתגר מרתק

הסקטור העצמאי בישראל הוא בעייתי ויש לו בעיות מובנות, שנוגעות כמובן לתחום הפנסיוני. אנשים מתקשים לעיתים להתמודד עם הבירוקרטיה והלוגיסטיקה, וצריכים אנשי מקצוע שיעזרו להם, על מנת שיוכלו להבטיח את עתידם. אנשי המקצוע הללו הם סוכני ביטוח שעובדים עם הסקטור העצמאי. הדרישה לסוכנים ביטוח כאלו הוא עצום, כי הסקטור העצמאי הולך וגדל, שכן יש אנשים שמתחזקים עסק כאמצעי להכנסה נוספת, ויש המון אתגרים בתחום.

כדי ללמוד את הנושא של ביטוח פנסיוני לעצמאים ניתן לפנות למכללת אורין שפלטר, שמציעה מסלול ייעודי לביטוחים פנסיוניים ושלל הזרועות שלהם. מסלול הלימודים הוא פרקטי מאוד וכולל סטאז' בכמה מהחברות הגדולות ביותר במשק הישראלי.

עד שנת 2017 רק שכירים היו מחויבים להפריש חלק ממשכורתם לטובת ביטוח פנסיוני, כלומר קרן פנסיה, ביטוח מנהלים או קופת גמל. בשנת 2017 נכנס לתוקף חוק פנסיה חובה לעצמאים, כדי שגם מי שנמנה על מגזר זה יזכה לשקט הנפשי שמספקת הידיעה שגם לאחר שלא יוכל יותר לפרנס את עצמו תהיה לו הכנסה נאותה.

על-פי חוק פנסיה חובה לעצמאים, כל עצמאי רשאי לבחור את המוצר הפנסיוני מבין שלל קופות הגמל, קרנות הפנסיה וביטוחי המנהלים. בנוסף ישנה בחירה גם לגבי הסכום החודשי שמופרש לטובת העתיד, אם כי ישנו גם סכום מינימום שנקבע בהתאם לגובה ההכנסות: על ההכנסות החודשיות שעד למחצית השכר הממוצע במשק (כ-5,000 ש"ח נכון ל-2018) יעביר העצמאי 4.45% מהכנסותיו, על ההכנסות שבין סכום זה לבין השכר הממוצע במשק (כלומר על כל הכנסה שמעל 5,000 ש"ח ועד 10,000 ש"ח) יש להפריש 12.55% ועל שאר ההכנסות אין חובה להוסיף להפרשה לביטוח הפנסיוני - אבל מאחר שישנן הטבות מס שונות כדאי לשקול הפקדה חודשית גבוהה יותר מהמינימום שמחייב החוק.

לימודי ביטוח

החיסכון הפנסיוני משמש גם לטובת סיוע לעצמאים שנקלעו למצב של אבטלה, כלומר אין להם הכנסות - בתנאים מסוימים ניתן למשוך חלק מהכסף כדי לצלוח את פרק הזמן המורכב בהווה. עוד כדאי לדעת שכל ביטוח פנסיוני לעצמאים עשוי לכלול גם כיסוי ביטוחי - למקרי מוות ו/או אובדן כושר עבודה. בחירת הסכום החודשי, שילוב הכיסוי הביטוחי ועוד יותר מכך בחירת קרן הפנסיה, קופת הגמל או ביטוח המנהלים מחייבות התעמקות מסוימת בתחום וכדאי לבצע אותן בעזרת סוכן ביטוח פנסיוני.

בהתאם ישנה מגמה של עלייה משמעותית בביקוש לשירותיהם של סוכני הביטוח הפנסיוניים, דבר שבא כמובן לידי ביטוי ברמות השכר שלהם. במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד במסלול שיהפוך גם אתכם לסוכני ביטוח, תוך שנתיים וללא צורך בידע קודם. לימודי סוכן ביטוח פנסיוני מתגמלים מאוד וניתן להגיע באמצעותם למשכורות גבוהות. 

ביטוח פנסיה לעצמאים

פאסיביות היא אף פעם אינה דבר טוב, אלא אם כן היא משתייכת להכנסה. אנשים נוטים להיות פאסיביים בדברים שהם אינם מבינים בהם, וזה כולל נושאים חשובים כמו נושא הפנסיה. מרבית האנשים כלל לא שוחים בחומר, ומקשיבים לעצות של בעלי עניין וסוכנים אשר מגיעים דרך מקומות העבודה שלהם ומעניקים להם קופות סטנדרטיות. האידיאל הוא לנצל את כוח הצרכנות ולהשיג את העסקה הכי טובה עבורכם, שכוללת מינימום דמי ניהול והורדת העלויות הנוספות. הקושי גדל כאשר מדובר בעסקים עצמאיים ואנשים שצריכים להפריש כספים בצורה עצמאית, וגם לבטח את קרן הפנסיה.

קורסים בביטוח

כדי להגיע לעסקאות הפנסיה הטובות ביותר, חשוב להתייעץ עם יועץ פנסיוני טוב, שיידע לכוון אתכם לעסקה הטובה ביותר בהתאם למצב המשפחתי והיכולות הכלכליות של המשפחה. הנושא של ביטוח פנסיה לעצמאים הוא חשוב במיוחד כדי להשיג איזושהי פוליסת ביטחון שתאפשר לשמור על הכספים ולא לאבד אותם. מנגד, תחום הפנסיה הוא מאוד מבוקש ויש הרבה אנשים שרוצים להיכנס אליו מהצד השני – אותם אנשים שמוכרים את הפוליסות או מייעצים לאנשים כיצד לבטח אותן. יש חשיבות גדול לגבי היכן מקבלים את ההכשרה, ואין כל ספק שמכללת אורין שפלטר מציעה את מסלול הלימודים האידיאלי. באורין שפלטר מציעים מסלול לימודים לקבלת רישיון ביטוח פנסיוני אשר ייתן לאנשים רבים את האפשרות לקבל לקוחות ולעזור להם להשיג את המסלול הפנסיוני העדיף להם. אם אתם רוצים לשמוע מידע נוסף על קורס יועץ פנסיוני, צרו איתנו קשר עוד היום.

מסלול מתאים

עם מסלול פנסיוני טוב ומתאים, אפשר לחסוך עשרות ואף מאות שקלים בחודש, מה שמצטבר לכדי אלפי שקלים בשנה. הכסף הגדול הזה עלול להיות משמעותי מאוד כאשר רוצים לפנסיה ורוצים לחיות בנחת ולא לחיות מהיד לפה. הנושא של הביטוח, כמובן, גם הוא קריטי, והביקוש של אנשים שרוצים לבטח את הפנסיה שלהם, לבטח עצמאים, הוא גדול מאוד. גם כאן, לאורין שפלטר יש מענה מושלם לסטודנטים שרוצים לקבל הדרכה מאנשי המקצוע הטובים בארץ וגם להתחיל לעבוד תוך כדי התואר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.