לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שוק ההון הוא נדבך מרכזי בכל כלכלה מודרנית: יש בו מפגש אינטרסים מהותיים של גופים עסקיים שזקוקים להון כדי לפעול ושל משקיעים פרטיים שמבקשים לנצל כסף שכבר צברו לטובת עוד רווחים, ובנוסף מספק שוק זה גם הזדמנויות אטרקטיביות בתחום התעסוקה. בהתאם ישנן לא מעט אפשרויות לימוד בתחום, וכשמחפשים קורס בשוק ההון מחיר כל אופציה הוא כמובן שיקול מרכזי. יחד עם זאת חשוב לבחון גם את התמורה המתקבלת בכל מקום - ואם המטרה שלכם היא רכישת מקצוע מבוקש, כזה שמוביל לרמות שכר של עד 16,000-24,000 ש"ח בחודש, למכללת אורין שפלטר יש מסלול משתלם במיוחד עבורכם.

לימודים ללא תואר

המסלול נקרא ייעוץ השקעות וניהול תיקים, וכשמו כן הוא, מוביל לקבלת רישיון לעבוד כיועצים, משווקים או מנהלי תיקי השקעות. המשרות הנ"ל מוצעות בבנקים ובבתי השקעות וכמו כן ניתן לעסוק בניהול תיקים ובייעוץ למי שמחפש עזרה בבניית תיק השקעות גם באופן עצמאי - בכל מקרה מדובר במקצוע שמניב הכנסות גבוהות וגם עניין בלתי מבוטל. כאשר מתעניינים בלימודי ייעוץ השקעות השוואת מחירים היא דבר הכרחי. 

מסלול הלימודים מתאים הן למי שכבר עובד בתחום ורוצה לשדרג את הקריירה שלו והן לקהל הרחב - אין דרישות קבלה וגם אין צורך בידע קודם, כל אחת וכל אחד יכולים ללמוד, לעבור את הבחינות שעורכת הרשות לניירות ערך ולהתחיל להתפרנס בתפקידים הנ"ל. ישנן בסך הכל 5 או 6 בחינות בדרך לרישיון המיוחל - בכלכלה, סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך, חשבונאות וניתוח ניירות ערך (מנהלי תיקים עוברים עוד מבחן ייעודי לכך) - והתלמידים הם אלה שקובעים לעצמם את קצב ההתקדמות. מי שרוצה בכך יכול להשלים את כל הדרישות, כולל סטאז' של 6 חודשים, תוך שנתיים. הרמה הגבוהה מאוד של המרצים באורין שפלטר, ספרי הלימוד המפורטים והקלים להבנה והאפשרות לתרגל את החומר באמצעות אתר אינטרנט שמלווה את הקורס מבטיחים אחוזי הצלחה גבוהים בכל אחד מהמבחנים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.