לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

האינטרנט מספק לכולנו מגוון רחב מאוד של אפשרויות, וגם למי שמחפש לימודים - בין אם כדי להעשיר את עצמו ובין אם כדי לרכוש מקצוע מבוקש - ישנן לא מעט אופציות אונליין. בפרט ישנה האפשרות לקבל כלים וידע בתחום שוק ההון ולהגיע למשרות מתגמלות מאוד כגון יועצי השקעות, מנהלי תיקים או משווקים של מוצרים פיננסיים. במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד מהבית מסלול לימודים למתחילים - מסלול שלא מציב דרישות קדם, לא מחייב ידע קודם כלשהו או אפילו שליטה במתמטיקה, ואשר מתאים לכל אחד ולכל אחת שרוצים קריירה מוצלחת בשוק ההון.

מנהל תיקי השקעות דרושים
לימודי שוק ההון למתחילים באינטרנט כוללים קורסים בכלכלה, חשבונאות, דיני ניירות ערך ואתיקה, סטטיסטיקה ומימון, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים. כל אחד מהקורסים הוא למעשה הכנה אופטימלית למבחן שעורכת הרשות לניירות ערך באותו נושא. על-מנת לעסוק בייעוץ או שיווק השקעות, יש לעבור מבחנים ב-5 הנושאים הראשונים (ללא ניהול תיקים), ואילו על-מנת לעסוק בניהול תיקי השקעות יש לעבור את כל 6 המבחנים. קצב הלימודים נקבע כמובן על-ידי כל תלמיד ותלמידה, שכן הלימודים הם מהבית ודרך האינטרנט - וגם כשמשלבים את הלימודים עם עבודה ומשאירים זמן פנוי, ניתן להשלים את המסלול תוך שנתיים. לקורס שוק ההון מחיר משתנה אם רוכשים אותו כקורס פרונטלי או אינטרנטי. כל אחד צריך לבחון אינדיווידואלית מה מתאים עבורו יותר.

הלימודים אונליין כוללים צפייה בהרצאות שמועברות על-ידי מרצים בעלי ניסיון רב בהוראת המקצועות הקשורים לשוק ההון, חומרי עזר רבים ובפרט ספרי לימוד מפורטים וברורים וכן פתרון מגוון רחב מאוד של תרגילים שמופיעים באתר האינטרנט עם פתרונות (והסברים, כמובן). שילוב כל הנ"ל מבטיח הכנה אופטימלית לכל מבחן וכך לא מתבזבז זמן יקר בדרך להשלמת המסלול כולו.

יועצי השקעות זוכים למשכורות של 8,000-16,000 ש"ח בחודש, משווקים נהנים משכר של 8,000-18,000 ש"ח בחודש ואילו מנהלי תיקים משתכרים החל מ-10,000 ש"ח ועד 20,000-25,000 ש"ח. בנוסף ישנן הטבות שונות, בונוסים ובאופן כללי תנאי עבודה נוחים. עוד כדאי לדעת שלאורין שפלטר חברת השמה שמסייעת לבוגרים ולבוגרות, כולל אלה שלמדו בעזרת האינטרנט, להתקבל למשרות המתאימות להם ביותר לאחר מעבר כל המבחנים.

קורס שוק ההון למתחילים באינטרנט

האינטרנט של היום מביא איתו הרבה מאוד אפשרויות ויש אנשים שמנצלים אותו לרווח אמיתי ולא רק לשיטוט ברשת. אנשים עובדים ברשת, לומדים קורסים ייעודיים, פוגשים אנשים ובאופן כללי מצליחים למנף את הרשת לערך אמיתי. אחד האפשרויות הגדולות ביותר להפקת רווח טמונה בשוק ההון, שכיום, כאמור, אפשר לסחור בו בצורה קלה וידידותית למשתמש מהמחשב ומהסלולר. שוק ההון הוא למעשה שוק של היצע וביקוש, עם מניות שעולות ויורדות בהתאם לשווי שלהם. לא מדובר בשוק פשוט וקל, ויש לאגור ולצבור ידע וניסיון על מנת להצליח בו.

כל אחד צריך להתחיל מאיפשהו ואותו עולם דיגיטלי בו אפשר לסחור בשוק ההון, מאפשר גם ללמוד אותו. כיום, אפשר לקחת קורס שוק ההון למתחילים באינטרנט ולקבל תוכן איכותי וברמה גבוהה, שיאפשר להתחיל לסחור, לייעץ ולהרוויח. הקורסים הדיגיטליים הם משודרגים כיום, הם אינטראקטיביים, באיכות גבוהה, וכאלו שמאפשרים תרגול און ליין. השאלה היא היכן מקבלים את אותה הכשרה, ואיך היא עוברת דרך המסך. המכללה המקצועית האיכותית ביותר בישראל בתחום הכלכלה בישראל היא ללא ספק מכללת אורין שפלטר, שמפעילה קורסים מקוונים עם מיטב המרצים בארץ. מעבר לתוכן פרקטי ונכון, הקורסים הם מאוד ממוקדים, ידידותיים למשתמש ובעיקר פותחים כמות גדולה של דלתות.

תפקידי מפתח

אנשים אשר לומדים באורין שפלטר יכולים למצוא את עצמם במהרה בתפקידי מפתח בחברות הייעוץ הגדולות, ומנגד, יכולים להשקיע בעצמם ולנצל את הידע המעשי שקיבלו אל תוך רווח בזמן מהיר מאוד. המשחק בשוק ההון הוא כאמור מאוד מאתגר, אך כאשר לומדים היכן להשקיע, כמה ומתי, מצליחים להעלות את הרווחים בצורה משמעותית ולהוריד את הסיכון להפסד למינימום. הקורסים של אורין שפלטר מלמדים כיצד לקרוא את השוק, כיצד לחזות אותו ואיך אפשר להפיק רווחים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.