לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום ההשקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

השקעה לעתיד

העלות של לימודים בישראל היא גבוהה במיוחד, לבטח אם משווים אותה למקומות מסוימים באירופה, ולא לכל צעיר בישראל יש אפשרות לקבל את ההשכלה שהוא רוצה, לאור יוקר המחייה. עם זאת, יש כמה פרצות שאפשר לנצל, לבטח אם מחפשים להיכנס לשוק ההון, שהוא שוק פופולארי ורווחי מאוד. מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בישראל בתחום הכלכלה והפיננסיים, מציעה קורס בשוק ההון, הנותן כלים להיכנס לתחום ולעבוד בו מצד אחד, וגם להשקיע ולהרוויח בו מנגד.

כאשר בודקים את הנושא של קורס שוק ההון מחיר הוא פקטור רציני, אך באורין שפלטר מציעים מסלולים זולים יחסית, אשר יכולים לתת את הערך המוסף, גם מבלי להשתעבד לתואר אקדמי ארוך מבלי אפשרות לעבוד במהלכו.

קורס שוק ההון מחיר

הביקוש ההולך וגדל לקורסים בשוק ההון יוצר היצע נרחב יותר ויותר של לימודים, וכשזה המצב אך טבעי שאחד השיקולים לבחירת מסלול הלימודים יהיה המחיר של כל אפיק אפשרי. השוואת מחירים היא כמובן בסיס לצרכנות נבונה, גם בתחום הלימודים, אבל כשרוצים להתמקצע בתחום שוק ההון חשוב לקחת בחשבון לא רק את העלות אלא גם את התועלת של כל קורס, שהרי הבסיס לזיהוי השקעה מתגמלת הוא יחס העלות-תועלת.

אופציה משתלמת במיוחד של לימודים בשוק ההון מציעה מכללת אורין שפלטר -מסלולים לקריירה בשוק ההון . מסלול שניתן להשלים תוך 18-24 חודשים ובסופו רישיון לעסוק בייעוץ השקעות (תפקיד מבוקש בכל בנק), בשיווק מוצרי השקעה שונים (תפקיד מבוקש בבתי השקעות) או בניהול תיקים (רישיון שמאפשר בחירה בין הקמת עסק עצמאי לבין עבודה בבית השקעות כשבכל מקרה צפויה רמת הכנסות גבוהה מאוד). אופציה אפשרית נוספת, שגם היא כמו המסלול הנ"ל פתוחה לציבור הרחב ללא כל דרישות קדם או תנאי קבלה, היא מסלול ייעוץ ושיווק פנסיוני. במסלול זה זוכים הבוגרים לרישיון לעסוק בייעוץ ובמכירה של מוצרים פנסיוניים, כלומר מוצרי חיסכון לטווח הארוך (קרן פנסיה, ביטוח מנהלים, קופת גמל ועוד), וגם של מוצרי ביטוח לגיל הפרישה מהעבודה (ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח סיעודי ועוד), ובהתאם ישנן אפשרויות תעסוקה נרחבות מאוד בתום הלימודים - שניתן להשלימם תוך שנה וחצי עד שנתיים, כשבכל מקרה המבנה המודולרי של המסלול מאפשר לכל תלמיד ותלמידה לבחור את הקצב האידיאלי עבורם.

כאמור כשמשווים בין אפשרויות שונות של קורס שוק ההון מחיר כל אופציה הוא חלק מההחלטה, ובהקשר זה כדאי לדעת שבמכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד את הקורסים השונים במסלולים הנ"ל מהבית, וליהנות לא רק מנוחות מרבית אלא גם מהנחה משמעותית במחיר. עוד כדאי לדעת כי לאורין שפלטר חברת השמה אשר מסייעת לבוגרים ולבוגרות של מסלולי הלימוד השונים למצוא את המשרה המתאימה ביותר עבורם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.