לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

מקסום עצמי

הבחירה במקצוע לחיים בנויה מהרבה מאוד אלמנטים, אך בסופו של דבר, המשוואה היא יחסית פשוטה – כאשר המקצוע הוא מבוקש יותר, השכר והתנאים יהיו טובים יותר. לכן, הרבה מאוד אנשים בוחרים בתחומים הפיננסיים היוקרתיים ומעדיפים לעסוק במכירת פוליסות ביטוח, ייעוץ משכנתאות או ניהול תיקים בשוק ההון, על מנת למקסם את עצמם ולנסות להגדיל את הרווחים שלהם. המקום הטוב ביותר ללמוד בו מקצועות פיננסיים היא ללא ספק מכללת אורין שפלטר.

המכללה היא המובילה בישראל בתחומה והיא מציעה מסלולים מגוונים שמועברים על ידי אנשי מקצוע מובילים. המסלולים הם בתנאים נוחים, וכאלו שמאפשרים לאנשים בכל הגילאים למצות את עצמם בעולם שהוא מכובד, רווחי ובעיקר מבוקש.

ההחלטה מה ללמוד היא אחת הבחירות החשובות ביותר בחיים. לימודים הם קרש קפיצה לקריירה שמספקת תגמול נאות (ולא פחות חשוב, סביבת עבודה איכותית ויציבות תעסוקתית), ולכן כדאי להקדיש להחלטה זו תשומת לב. אחת האופציות המומלצות ביותר היא לימודי מקצוע מבוקש בשוק ההון - מסלול שמוביל למשרות שמתאפיינות בשכר גבוה כמו יועץ השקעות, משווק השקעות או מנהל תיקי השקעות.

המקום הטוב ביותר ללימודים בתחום הפיננסי בכלל ועל-מנת להגיע למשרות הנ"ל הוא מכללת אורין שפלטר. בפרט כדאי להכיר את מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים - מסלול שמאפשר לקבל רישיון לעסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות או ניהול תיקים תוך עד שנתיים, גם למי שאין לו כל ידע קודם בתחום!

המסלול כולל 5 קורסים: סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך, חשבונאות, קורס כלכלה וניתוח ניירות ערך. על-מנת לעסוק בניהול תיקי השקעות נדרש קורס נוסף שמוקדש לנושא ספציפי זה. כל אחד מהקורסים מהווה הכנה אופטימלית למבחן שעורכת הרשות לניירות ערך - כשנדרשת הצלחה בכל המבחנים (ציון 60 ומעלה) על-מנת לקבל את הרישיון שמאפשר עבודה בשוק ההון.

המסלול פתוח כאמור לכולם, ללא דרישות קדם. הרמה הגבוהה של המרצים ובעיקר הניסיון הרב שלהם בהוראה מאפשרים לכל תלמיד ותלמידה להגיע לרמת הידע הנדרשת במבחן, ובנוסף מקבלים התלמידים של אורין שפלטר גישה לאתר אינטרנט ובו מבחר עצום של תרגילים (כולל פתרונות מפורטים) - כך שהם מגיעים למבחנים כשהם מוכנים לחלוטין לכל סוגי השאלות. הלימודים הם לימודי ערב בתל אביב.

עוד כדאי לדעת שלמכללה ישנה חברת השמה שמקיימת קשרי עבודה רציפים עם בנקים ובתי השקעות, ובהתאם מסייעת לבוגרים ולבוגרות להתקבל לעבודה תוך זמן קצר ממועד סיום הלימודים והשלמת ההתמחות (שאורכת 6 או 9 חודשים, וניתן לקיים אותה במקביל ללימודים).

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.