לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בדרך כלל "לימודים אקדמיים" נתפשים כיוקרתיים יותר בהשוואה ל"לימודים מקצועיים" וככאלה שפותחים דלתות לתעסוקה מתגמלת יותר - אבל יש גם לימודי מקצוע שיכולים להוביל אתכם למשרות איכותיות להפליא. דוגמה מצוינת לכך היא מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים של מכללת אורין שפלטר, שמאפשר קבלת רישיון לעבוד בשוק ההון במספר תפקידים תוך פחות משנתיים (גם כשאין כל זיקה לתחום, ניסיון תעסוקתי ואפילו ידע במתמטיקה או בכלכלה אינם הכרחיים).

המשרות שבהן ניתן לעסוק אחרי לימודי מקצוע אלה הן יועצי השקעות, משווקי השקעות ומנהלי תיקים. השכר ההתחלתי בתפקידים אלה הוא 8,000-10,000 ש"ח לחודש, לאחר צבירת ניסיון המשכורות החודשיות הן בטווח שבין 16,000 ל-25,000 ש"ח כשבנוסף ישנם בונוסים ועמלות. העבודה מתבצעת בבנקים ובבתי השקעות, מקומות שמספקים סביבה תומכת ונעימה וכמו כן מבטיחים תעסוקה לטווח ארוך. אופציה נוספת היא לפתוח עסק עצמאי לניהול תיקי השקעות או ייעוץ בתחום, ובמקרה זה גובה ההכנסות תלוי אך ורק במידת החריצות של איש המקצוע ובכישוריו. יועץ השקעות ומנהל תיקים זהו מקצוע מבוקש שיש לו היום דרישה בשוק העבודה. 

הלימודים באורין שפלטר נועדו להכין אתכם למבחנים שעורכת הרשות לניירות ערך בדרך למתן רישיון לעסוק בייעוץ, שיווק וניהול השקעות. המבחנים הם בחשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, כלכלה, דיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך. על-מנת לעבוד כמנהלי תיקים יש לעבור מבחן נוסף בנושא ספציפי זה. המרצים בכל הקורסים הם אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בהכנה למבחנים הנ"ל ובהתאם אחוזי ההצלחה הגבוהים של התלמידים בכל המבחנים והיכולת להשלים את המסלול כאמור תוך עד שנתיים. אחרי שתעברו את המבחנים ואת הסטאז' ( של 6 או 9 חודשים, אפשר לבצע במקביל ללימודים) תוכלו להיעזר בחברת ההשמה של אורין שפלטר כדי להתקבל למשרה המבוקשת על-ידכם, וכך להתחיל להתפרנס בשוק ההון תוך זמן קצר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.