לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ביטוח פנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

מעניין ורווחי

כל אחד מאיתנו היה רוצה ללמוד מקצוע שיהיה גם מעניין וגם רווחי, וכאשר בוחנים את תחום הכלכלה, רואים כי יש הרבה מאוד אופציות איכותיות, כולל תחום הביטוח, ייעוץ המשכנתאות, ההשקעות ושוק ההון. כדי להיכנס לתחום הכלכלה יש צורך בתואר מקצועי כפי שמעניקה מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בישראל בתחום הפיננסי. במכללת אורין שפלטר מציעים את מסלול הלימודים הנוח והאיכותי ביותר בתחום, עם שיעורים מצולמים שעולים לרשת, מרצים מהשורה הראשונה וכמובן לוח זמנים שמאפשר לשלב גם עבודה ומשפחה במהלך התואר.

המקצועות הללו הם לא רק מכובדים, הם רווחיים מאוד, כאשר ניתן להכניס משכורת גבוהה גם בתפקידים יחסית זוטרים. בהמשך, אפשר גם להתקדם במהירות לתפקידים עם משכורות עתק.

כסף הוא לא המשאב היחיד בעולם אבל אין ספק שהוא בעל חשיבות רבה לכמעט כל בני האדם. בהתאם כשאנחנו מחפשים קריירה מתגמלת אנחנו מעניקים עדיפות של ממש לעיסוק שיש בו הכנסה גבוהה. שוק ההון הוא תחום שיש בו כמה וכמה אפשרויות ובפרט מומלצים המקצועות ייעוץ השקעות, ניהול תיקי השקעות ושיווק מוצרי השקעות. היועצים, המשווקים ומנהלי התיקים נהנים משכר של 8,000-10,000 עד 16,000-25,000 ש"ח בחודש, בונוסים ועמלות שעשויים להקפיץ את ההכנסות במידה ניכרת וגם מתנאי עבודה מעולים באופן כללי (בבנק או בבית השקעות). אופציה נוספת היא פתיחת עסק עצמאי לניהול תיקים או לייעוץ השקעות והגעה להכנסות גבוהות אף יותר (ובפרט אם אתם חרוצים ומקצועיים).

 

סיבה טובה נוספת לבחור באפיק קריירה זה היא האפשרות להגיע לאותו מקצוע עם הכנסה גבוהה תוך שנתיים ולעתים אף פחות מכך. על-מנת לעסוק בייעוץ השקעות, ניהול תיקים או שיווק בתחום נדרש רישיון - שניתן על-ידי הרשות לניירות ערך למי שעובר מבחנים בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, דיני ניירות ערך, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים (כדי להפוך ליועצי או משווקי השקעות אין צורך במבחן האחרון). במכללת אורין שפלטר מתקיימים קורסים בכל המקצועות הנ"ל שמהווים הכנה מושלמת לכל המבחנים - ובהתאם אחוזי ההצלחה הגבוהים והאפשרות להשלים את כל הדרישות בדרך להכנסה גבוהה תוך 18-24 חודשים בלבד. בסוף הלימודים תוכלו לרכוש מקצוע עם שכר גבוה ומשתלם. 

מרכיב אחד בהכנה האופטימלית הוא הניסיון הנרחב של המרצים בכל הקורסים, מרכיב שני הוא הליווי האישי והצמוד לכל תלמיד מצד צוות המכללה (כך שכל קושי נקודתי מאותר מיד ומטופל ביעילות), מרכיב שלישי הוא אתר האינטרנט שמלווה כל קורס ושתמצאו בו שפע תרגילים עם פתרונות ברורים ומפורטים ועוד כדאי לדעת שניתן ללמוד את המסלול גם מהבית, בזמנכם החופשי ובשיא הנוחות (וגם בעלות מופחתת).

לאחר מעבר כל הבחינות הנ"ל יכולים תלמידי אורין שפטר להיעזר גם בחברת ההשמה של המכללה - ולמצוא מקצוע עם הכנסה גבוהה במקום המתאים להם ביותר, ותוך זמן קצר. תוכלו להתחיל עם ניהול תיקי השקעות קטנים ולצבור נסיון ולאחר כמן להתפתח. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.