לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

להתקדם במהרה

הפרמטרים לפיהם אנשים בוחנים מקצועות לחיים משתנים מאדם לאדם, אך כאשר בוחנים את כל הפרמטרים, רואים כי בתחום הכלכלה יש הרבה מאוד יתרונות ביחס למקצועות אחרים. התחום הוא מכובד, עם תנאים טובים, אפשרויות קידום וכמובן עם שכר גבוה שמורכב גם מבסיס וגם מעמלות גבוהות, שיכולות להסתכם באלפי שקלים בחודש. היתרונות מתחילים עוד בשלב ההכשרה, שכן דרישות הסף כוללות בלימודים מקצועיים וממוקדים, שנערכים בשעות הערב ומאפשרים שמירה על אורח חיים רגיל לחלוטין, כמו שמעניקים במכללת אורין שפלטר.

מרצה לביטוח

באורין שפלטר מלמדים מיטב המרצים ואנשי המקצוע בארץ ובמכללה יש מענה כולל לסטודנטים שרוצים להתקדם מהר ולהרוויח הרבה מאוד כסף.

אמנם רוב בני האדם שואפים למצוא עבודה עם סיפוק ועניין במקום שמעריך אותם ומתייחס אליהם בכבוד, אולם גם כך השיקול העיקרי בבחירת קריירה הוא גובה ההכנסות המשוער. למי שמחפש מקצוע עם שכר גבוה כבר בתחילת הדרך וכמובן גם בהמשכה ההמלצה היא על המשרות השונות שמוצעות במסגרת שוק ההון - ובפרט על ניהול תיקים, ייעוץ השקעות ושיווק מוצרי השקעה.

בתפקידים אלה השכר נע בין 8,000-10,000 ש"ח ל-16,000-25,000 ש"ח בחודש, כשעל בסיס זה מתווספים גם בונוסים ועמלות. סביבת עבודה נעימה ומטופחת בבית השקעות או בבנק ויציבות תעסוקתית לטווח הארוך הם עוד שני שיקולים לטובת קריירה מסוג זה. אופציה נוספת היא הקמת עסק עצמאי לייעוץ השקעות או לניהול תיקים - כשבמקרה זה ההכנסות עשויות להיות גבוהות אפילו יותר ובעצם "השמיים הם הגבול". לימודי השקעות מתאימים במיוחד לאנשים אשר מעוניינים להרוויח שכר גבוה ואין להם בעיה ללמוד והלשקיע בשביל זה. 

על-מנת לעסוק במקצועות הנ"ל נדרש רישיון. את הרישיון מנפיקה הרשות לניירות ערך, כשהתנאי הבסיסי לכך הוא הצלחה במבחנים - יועצי ומשווקי השקעות נבחנים בכלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך, ומנהלי תיקים נבחנים בכל הנ"ל ובנוסף במבחן שנקרא מקצועית ב'. במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד בקורסי הכנה לכל המבחנים הנ"ל ולזכות בסיכוי גבוה במיוחד לעבור אותם בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי - כך שכבר תוך 18 עד 24 חודשים תתחילו לעבוד במקצוע עם שכר גבוה ותנאים מצוינים באופן כללי. לרוב הלימודים במכללה הם לימודי ערב בתל אביב ובחיפה.

חשוב להדגיש כי אין תנאי קבלה ללימודים. גם אין צורך בידע כלשהו - במכללה מציעים רענון מתמטיקה למי שזקוק לכך, ובכל מקרה הניסיון הרב מאוד של צוות המרצים מבטיח שכל תלמיד וכל תלמידה יגיעו מוכנים במלוא מאת האחוזים לכל מבחן ומבחן. לאורין שפלטר יש גם חברת השמה אשר מסייעת לבוגרים להתקבל לעבודה מיד עם השלמת הלימודים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.