לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אמנם במאה ה-21 לימודים אקדמיים נתפשים כקרש הקפיצה הטוב ביותר למשרות מוצלחות באמת, אבל בתחום שוק ההון אפשר "להסתפק" בלימודי תעודה ממוקדים יותר ולהגיע לתפקידים איכותיים מאוד כמו מנהלי תיקי השקעות, יועצי השקעות ומשווקי השקעות. בוגרי לימודי התעודה בשוק ההון שעובדים במקצועות הנ"ל מרוויחים משכורות חודשיות של החל מ-8,000-10,000 ש"ח ועד 16,000-20,000 ש"ח כשבנוסף ישנם בונוסים ועמלות, ועוד סיבה טובה ללמוד כדי לעבוד בתחום זה היא היציבות התעסוקתית, שכן שוק ההון הוא נדבך מרכזי בכל מדינה מפותחת וכלכלה מודרנית.

במכללת אורין שפלטר מוצע מסלול לימודים ייעודי להכשרת אנשי מקצוע לשוק ההון. את מסלול ייעוץ ההשקעות וניהול התיקים תוכלו לסיים תוך שנתיים ואף פחות מכך. האופציה פתוחה לציבור הרחב, ואין צורך בשום ידע קודם או ניסיון בתחום - כל אחת וכל אחד יכולים להפוך תוך פחות משנתיים למנהלי תיקים או ליועצי השקעות מבוקשים.

הלימודים מורכבים מ-6 קורסים, שכל אחד מהם הוא למעשה הכנה למבחן של הרשות לניירות ערך (הגוף שמוסמך להעניק רישיונות לעיסוק בניהול תיקים, ייעוץ השקעות או שיווק השקעות). המבחנים הם במקצועות דיני ניירות ערך ואתיקה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות, כלכלה, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים (המבחן האחרון מיועד רק למי שמבקש לעסוק בכך, ואילו עבור רישיון ייעוץ השקעות או שיווק השקעות אין צורך לגשת למבחן זה). לימודי כלכלה ושוק ההון נדרשים על מנת לעבור את הבחינות ולקבל רשיון בתחום. 

ללימודים באורין שפלטר שני יתרונות משמעותיים: הרמה הגבוהה מאוד של המרצים, כולם אנשי מקצוע מנוסים מאוד בהוראה ומתמחים בהכנת תלמידים למבחני הרשות לניירות ערך, וחברת ההשמה של המכללה. חברה זו עוסקת בהשמה בשוק ההון, ובהתאם בוגרי לימודי התעודה הנ"ל מקבלים עזרה משמעותית ויקרת ערך כשהם מחפשים עבודה בתום הלימודים. בעזרת חברת ההשמה והמקצועיות של המרתים ניתן למצוא עבודה בתחום ייעוץ השקעות במהירות. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.