לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום ההשקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

להשקיע נכון את הזמן

החיפוש אחר מקצוע הלימוד הנכון הוא ארוך ומורכב, ויש הרבה אנשים שלא יודעים לאן לפנות. לא כל אחד רוצה להשקיע 3 או 4 שנים מלאות ולהשהות את החיים, לאחר השירות הצבאי ויש כאלו שרוצים להתחיל לעבוד ולהרוויח. כאשר מחפשים אחר מקצוע איכותי, נכון ורווחי, שווה לשקול תואר מקצועי בכלכלה ובשוק ההון. מכללת אורין שפלטר מציעה מסלול לימודי כלכלה ושוק ההון אשר נותן את הערך המוסף מבחינת התוכן והחיסכון בזמן.

המסלול נלמד בשעות הערב, כאשר הסטאז'ים המבוקשים נעים בין חצי שנה לתשעה חודשים, וניתן לעשות אותם כבר בתום סיום קורסי היסוד, כך שהרבה מאוד זמן נחסך. עם אורין שפלטר, הכניסה לתחום מכובד ורווחי היא יחסית מהירה.

בעולם של היום שוק ההון הוא מרכיב רב חשיבות בכל מדינה מפותחת וכלכלה היא אחד מתחומי הידע המשפיעים ביותר על החיים של כולנו. בהתאם גם לימודי כלכלה ושוק ההון הם אופציה מבוקשת - בין אם בפני עצמם במסגרת לימודים אקדמיים, ובין אם כקורס ממוקד במסגרת מסלולים המובילים לקריירות מוצלחות בענף הביטוח או בשוק ההון. ניהול תיקי השקעות הוא בין המקצועות המעניינים יותר בתחום של שוק ההון. 

ניהול תיקי השקעות

במכללת אורין שפלטר מוצע קורס בכלכלה כהכנה למבחן בנושא זה שעורכת הרשות לניירות ערך. הצלחה במבחן היא תנאי הכרחי לקבלת רישיון לעסוק בביטוח, רישיון ייעוץ פנסיוני, רישיון לנהל תיקי השקעות, רישיון לייעץ בתחום ההשקעות ועוד. הקורס מועבר על-ידי צוות מרצים שהוראת כלכלה היא המומחיות שלהם. בנוסף מקבלים התלמידים בקורס זה גישה לאתר אינטרנט ובו שלל תרגילים עם פתרונות מפורטים, כך שהם מגיעים למבחן כשהם מכירים היטב את סוגי השאלות האפשריים. הנושאים הנלמדים בקורס זה, שהיקפו 100 שעות לימוד אקדמיות: עקומת התמורה, עקומת הביקוש, עקומת ההיצע, שיווי משקל במצב של תחרות משוכללת, התערבות ממשלתית, קרטלים ומונופולים, יבוא ויצוא, המודל הקיינסיאני, שוק הכסף, צריכה וחיסכון, השפעת ריבית על שוק מטבע החוץ, ועוד. סך הכל קורס ניהול תיקי השקעות עוזר לך לרכוש מקצוע ולקבל רשיון בתחום.

אחוזי ההצלחה של תלמידי מכללת אורין שפלטר בבחינה זו גבוהים מאוד. באופן כללי מצליחים התלמידים במסלולים השונים להשלים אותם תוך שנה וחצי עד שנתיים - ובעצם להתחיל להתפרנס במשרות איכותיות כמו סוכן ביטוח, יועץ השקעות, יועץ פנסיוני או מנהל תיקים כבר לאחר פרק זמן קצר זה. עוד כדאי לדעת שהשכר במקצועות הנ"ל הוא 8,000-10,000 ש"ח בתחילת הדרך ו-16,000-20,000 ש"ח לאחר צבירת ניסיון בן מספר שנים. אופציה נוספת היא הקמת עסק עצמאי שעשוי להניב הכנסות גבוהות אף יותר, ובפרט לאנשי מקצוע חרוצים ומשקיענים.

 

לימודי כלכלה ושוק ההון 

אנשים רבים מבזבזים לא מעט זמן במחשבה על איך עושים כסף. כסף הוא אלמנט חשוב בחיים, ובמיוחד במדינת ישראל, כאשר יוקר המחייה הוא מעיק מאוד. העבודה הרגילה לא תמיד מספיקה, לבטח במשפחה ממוצעת שרוצה לגדל שניים או שלושה ילדים, ולשלם משכנתא בנוסף להוצאות נוספות ולא מתוכננות. אותן משפחות צריכות להתנהל נכון מבחינה כלכלית, במקביל לרצון ליהנות מהחיים ולצאת לחופשות או לקנות מתנות. לכן, צריך לחשוב כיצד הכסף שלנו יכול לייצר כסף. שוק ההון הוא משהו שמסקרן את כולנו, אך לאדם הממוצע והפשוט אין את היכולת לעשות כסף בעולם הזה, לפחות ללא עזרה מקצועית.

מרצה לביטוח

כיום, יש הרבה מאוד בתי השקעות בהם נמצאים יועצי השקעות מוכשרים שיודעים ומכירים את השוק ויודעים לייצר רווחים עבור לקוחות בצורה עקבית. מבחינת הלקוח, כדאי לעשות סקר שוק ולראות איזה סוג השקעות מתאימות לו. בחירת היועץ המתאים תתבטא בהגדלת הרווחים תוך כדי הקטנת הסיכון, ובנוסף, הוא יידע לשתף את הלקוח בנעשה ולערב אותו במידת המעורבות שהוא בוחר לקחת על עצמו. מה הכוונה בחיתום אלמנטרי? האם שווה בנוסף ללמוד ביטוח אלמנטרי? העבודה של יועץ השקעות טוב היא מורכבת ולכן חשוב ללמוד אותה במוסד איכותי כמו אורין שפלטר.

תוכן עדכני

במכללה המקצועית של אורין שפלטר אפשר לקבל לימודי כלכלה ושוק ההון אשר יאפשרו לאנשים להיכנס לתחום ללא פחד. בין אם מדובר באנשים פרטיים או כאלו שרוצים להפוך את שוק ההון למקצוע, אפשר לקבל תוכן איכותי ועדכני, אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ותנאים טובים שכוללים ייעוץ, תמיכה וטכנולוגיה מתקדמת. שוק ההון יכול לשנות לחלוטין את מצבם הכלכלי של הרבה מאוד אנשים ולקחת אותם ממצב של חיים סבירים למצב של חיים נוחים מאוד. עם זאת, חשוב להשקיע את הכסף בתבונה ועם ליווי נכון, כדי לא להיקלע להפסדים גדולים.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.