לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

ההחלטה הנכונה

החלטות גורליות בחיים מגיעים עם השלכות ארוכות טווח. כאשר בוחרים קריירה או מקצוע לימוד, לרוב נשארים איתו במשך לא מעט שנים. הבעיה מגיעה כאשר רוצים להחליף מקצוע, ובמיוחד כאשר עושים זאת בעשור הרביעי לחיים. החלפת מקצוע בגיל 30 היא אפשרית כמובן, אך לרוב, אנשים נמצאים במצב אחר בשלב הזה בחיים. כלומר, יש להם משפחות וילדים והם לא יכולים להרשות לעצמם להיכנס להרפתקה של תואר אקדמי מלא.


הפתרון האידיאלי הוא תואר אקדמי שמסתיים עם מקצוע מכובד עם שכר גבוה. מכללת אורין שפלטר מציעה לימודים מקצועיים במקצועות כלכליים אשר יכולים להקל על ההחלטה, ומציעים מסלולי תארים נוחים ועם תנאים שקל להצליח בהם.

בדור הקודם, ובטח בזה שלפניו, רוב רובם של בני ובנות ה-30 כבר היו על מסלול קריירה קבוע שכל התחנות לאורכו ידועות מראש. האפשרויות היו מצומצמות יחסית, שוק התעסוקה התאפיין ביציבות ובנוסף החיפוש אחרי הסיפוק והמשמעות היה נחלתם של מעטים. כיום המצב שונה לחלוטין: רובנו כבר מבינים שבעולם תזזיתי למדי שמשתנה בקצב מהיר, קריירה אחת בלבד היא קונספט שכבר אין לו מקום. בנוסף, אנחנו מורגלים יותר לתמורות, אפילו משמעותיות, כך שגם בתחום העבודה קל לנו יותר לחשב מסלול מחדש. בהתאם הסבת מקצוע בגיל 30 או בגיל 40 היא דבר רווח למדי - ואם יש תחום שאליו כדאי לעבור זהו תחום הביטוח.

ישנן מספר סיבות לכך שעולם הביטוח קורץ ליותר ויותר מחפשי הסבה מקצועית בגילאי 30-40. ראשית, מדובר בתחום שגם בעתיד יהיה בו ביקוש רב לאנשי מקצוע מיומנים. למעשה הצורך בפוליסות ביטוח מסוגים שונים רק מתחזק ככל שרמת אי הוודאות בחיים של כולנו הולכת ועולה, ובפרט ניכר הדבר בתחום מוצרי הביטוח הפנסיוניים (ביטוח סיעודי, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוחי בריאות וחיים ועוד). שנית, סוכני ביטוח (וגם יועצים פנסיוניים) יכולים לבחור בין תעסוקה כשכירים לבין הקמת עסק עצמאי, כשבכל מקרה פוטנציאל ההשתכרות גבוה. עוד סיבה טובה להסבה מקצועית לעולם הביטוח היא שתוך פחות משנתיים כבר תוכלו לקבל את הרישיון הנדרש לעבודה בתחום - חיסכון של זמן וכסף בהשוואה למסלולי הכשרה אחרים ובפרט אלה האקדמיים. במיוחד בתפקיד יועץ השקעות שכר מתשלם.


ודים שלבר - בוגר מכללת אורין שפלטר ועובד בסוכנות ביטוח "גבהים" של המכללה מזה 3 שנים בהן צבר וותק וניסיון רב

במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד במסלול הביטוח האלמנטרי ו/או במסלול הביטוח הפנסיוני. סוכני ביטוח אלמנטריים מורשים להתאים ללקוחותיהם ביטוחי רכוש, ביטוחי נסיעות, ביטוחים עסקיים ועוד. סוכנים פנסיוניים מסייעים בבחירת ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, ביטוחים סיעודיים וגם מוצרי חיסכון לטווח הארוך כמו קרן פנסיה או ביטוח מנהלים. אין תנאי קבלה ללימודים אלה וגם ללא כל ידע מוקדם תוכלו להשלים את המסלול תוך 18-24 חודשים. לאורין שפלטר גם חברת השמה שמתמחה בתחום הביטוח ומסייעת לבוגרים להגיע למשרה משתלמת תוך זמן קצר. בנוסך לתחום הביטוח יש גם בתחום שוק ההון לימודים

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.