לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שוק ההון הוא המקום הנכון לכל מי שרוצה להשקיע כסף פנוי ולזכות בהכנסות נוספות - וגם מקום מצוין לכל מי שמחפש תעסוקה מתגמלת מאוד. בין המשרות הכדאיות ביותר: מנהלי תיקי השקעות, יועצי השקעות ומשווקי מוצרים פיננסיים שונים. על-מנת להגיע אל אותם תפקידים איכותיים שמציע שוק ההון לימודים במוסד שמתמחה בכך הם הכרח - והמקום האידיאלי הוא מכללת אורין שפלטר.

הסיבה העיקרית לכך שלימודי שוק ההון באורין שפלטר הם הדרך הטובה ביותר אל משרות משתלמות היא פרק הזמן הקצר במיוחד מרגע תחילת הלימודים ועד לקבלת המשכורת הראשונה. ראשית, כל המרצים במכללה הם בעלי ניסיון רב בהוראה ובפרט בהכנת תלמידים למבחנים שאותם חובה לעבור על-מנת לעסוק בניהול תיקים, ייעוץ השקעות או שיווק בתחום. את מבחנים עורכים משרד האוצר והרשות לניירות ערך, ובזכות ההכנה המצוינת אחוזי ההצלחה של תלמידי אורין שפלטר גבוהים ולא מתבזבז זמן יקר על מבחנים חוזרים. שנית, לאחר מעבר כל המבחנים נכנסת לתמונה חברת ההשמה של המכללה - החברה מתמחה בהשמה בשוק ההון ועל כן הבוגרות והבוגרים יכולים למצוא במהירות משרה אידיאלית בבנק או בבית השקעות (אופציה נוספת היא פתיחת עסק עצמאי לניהול תיקים או לייעוץ השקעות).

ההכנה מוצעת בשתי מתכונות: לימודים פרונטליים בכיתה, כאמור עם מרצים שזוהי מומחיותם, או לימוד אונליין בבית, בזמן שלכם ובשיא הנוחות, בעזרת ההרצאות (שכמובן מועברות על-ידי אותם מרצים מקצוענים). בכל מקרה מקבלים התלמידים גישה לאתר אינטרנט ובו שפע תרגילים ופתרונות מפורטים כחלק מההגעה לכל מבחן עם בקיאות מלאה בחומר.

המבחנים בדרך לעבודה בשוק ההון הם במקצועות כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, קורס חשבונאות, דיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך. מנהלי תיקים מחויבים לעבור מבחן נוסף, ספציפי לניהול תיקים. את המסלול שכולל קורסי הכנה לכל 5 או 6 הבחינות הנ"ל ניתן להשלים תוך 18-24 חודשים, כך שאם תתחילו עכשיו בעוד שנתיים כבר תוכלו להתפרנס היטב מעבודה בשוק ההון.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.